Šeštosios kartos Honda CR-V

Šeštoji modelio karta kilstelėjo „CR-V“ į naują lygį. Tapęs gerokai erdvesnis, naujasis „CR-V“ lygiuojasi į didžiųjų visureigių segmentą, o dėl naujos kartos hibridinės pavaros, dėmesio važiavimo komfortui, saugos sistemų, salono ergonomikos – „CR-V“ prilygsta prabangos klasės lyderiams

e:HEV ir e:PHEV versijos

„Honda CR-V“ bus prieinamas kaip savaime įsikraunantis (e:HEV) arba iš tinklo įkraunamas (e:PHEV) hibridas. Abi versijos komplektuojamos su nauju benzininiu 2.0l 148 AG varikliu bei dviem elektriniais varikliais, kurių galia 184 AG. 100 km per valandą greitį „Honda CR-V“ pasiekia per 9 sekundes (9.4 s – visų varomųjų ratų versijoje).

Įkraukite iš tinklo

Iš tinklo įkraunama „Honda CR-V“ versija vien elektra galės įveikti 82 kilometrus. Šiuo rodikliu modelis gerokai lenkia tiesioginius konkurentus. „CR-V“ montuojama 17.7 kWh talpos vandeniu aušinama baterija. Ją galima pilnai įkrauti per 2.5 valandos.

Didžiausias „Honda“ visureigis

„Honda CR-V“ taps didžiausiu „Honda“ Europoje kada nors siūlytu visureigiu. Naujausio „CR-V“ ilgis siekia 4.70 m (palyginti, ankstesnės kartos „CR-V“ – 4.60 m). Ilgesnės bazės dėka padaugėjo erdvės salone, o bagažinės talpa paaugo nuo 497 iki 587 litrų.

„Honda SENSING 360“

Visureigyje pirmąkart debiutuos „Honda SENSING 360“ pagalbinis saugos sistemų rinkinys. Naujoje jo versijoje pagalbinės saugos sistemos stebi aplinką visomis kryptimis aplink automobilį, šitaip užtikrinant, pavyzdžiui, saugų persirikiavimą tarp eismo juostų ar tiksliau aptinkant sankryžose kitomis kryptimis judančias transporto priemones.