„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą

30.11.2020

Naujasis „Honda Jazz Hybrid“ pelnė penkias žvaigždutes „EuroNCAP“ saugumo teste. „Jazz Hybrid“ – vienas iš pirmųjų automobilių, vertintų pagal naujus, 2020-aisiais sugriežtintus „EuroNCAP“ programos reikalavimus. Saugumo vertinimas apima vairuotojo, keleivių ir pėsčiųjų saugumą bei išmaniąsias pagalbines saugos sistemas.

Naujos kartos „Jazz“ modelis išsiskiria patobulinta kėbulo konstrukcija ir gausia aktyviosios saugos bei pagalbinių vairuotojo sistemų komplektacija. Tai taip pat vienas pirmųjų modelių Europoje, kuriame standartinėje įrangoje montuojama centrinė saugos pagalvė. Ši pagalvė įrengta vairuotojo sėdynės atloše. Ji išsiskleidžia tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių, sumažindama priekyje sėdinčiųjų tikimybę susitrenkti galvomis įvykus šoniniam susidūrimui.

Keleivius gale saugo „i-Side“ dvigubos konstrukcijos saugos pagalvė, montuojama galinės sėdynės galvos atramoje. Išsiskleidusi šoninio susidūrimo metu, ji apsaugo keleivius nuo smūgio į duris ir galinį statramstį. 

„Jazz Hybrid“ modeliai standartinėje komplektacijoje siūlomi su „Honda Sensing“ vairuotojo pagalbinių sistemų rinkiniu. Naujoje „Sensing“ kartoje įdiegta pažangesnė vaizdo kamera, pasižyminti platesniu apžvalgos kampu ir didesne skiriamąja geba. „Honda Sensing“ sistemą sudaro kelio ženklų atpažinimo, automobilio išlaikymo ir įspėjimo krypstant iš eismo juostos, pastovaus greičio bei atstumo nuo priešais važiuojančio automobilio palaikymo sistemos.

Atliekant saugumo bandymus, 2020-aisiais „EuroNCAP“ griežčiau vertina keleivių saugumą bei susidūrimo metu keleivių vieni kitiems sukeliamus sužeidimus. Šoninio susidūrimo bandymas atliekamas didesniu greičiu ir naudojant sunkesnį susidūrimo vežimėlį. Papildomi taškai skiriami ir už automobilio saugumą jau įvykus susidūrimui – kaip greitai ir saugiai keleiviai gali palikti transporto priemonę. Pakeista automatinio avarinio stabdymo sistemų vertinimo tvarka. 

Naujasis „Honda Jazz Hybrid“ rinkoje debiutavo 2020-ųjų kovo mėnesį. Tai vienas iš „Honda“ žingsnių siekiant, jog iki 2022-ųjų visi pagrindiniai gamintojo modeliai Europoje būtų siūlomi su elektrifikuota pavara.