„Honda“ motonaujienos: naujas supermotociklas ir bekelės motoroleris
Kasmetinėje Milano „EICMA“ motociklų parodoje „Honda“ pristatė 2022-ųjų modelių gamos naujienas. Dėmesio centre – nauja sportinio supermotociklo „Fireblade“ karta. Parodoje pirmą kartą pristatytas visiškai naujas padidinto pravažumo „ADV350“ motoroleris. Kosmetinių ir technologijų atnaujinimo sulaukė per 20 „Honda“ motociklų modelių. Naujus „Honda“ motociklų modelius jau galima įsigyti Lietuvoje.
Naujasis „Honda“ supermotociklas
Kone svarbiausia parodos naujiena – naujieji „CBR1000RR-R Fireblade“, „Fireblade SP“ ir ribotos laidos „Fireblade SP 30th Anniversary“ supermotociklo modeliai. Trasai skirti 160 kW galios motociklai sukurti bendradarbiaujant su „Honda Racing Corporation“ motosporto padaliniu.
Atsižvelgiant į „HRC“ lenktynininkų rekomendacijas, galinės padangos traukos valdymui pagerinti optimizuota „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat pakoreguotas droselinės sklendės jautrumas. Nauja priekinių „Nissin“ stabdžių suportų stūmoklių medžiaga ir paviršiaus apdaila padidina „Fireblade“ stabdymo efektyvumą bei stabilumą lenktynių sąlygomis. „Fireblade SP“ ir dabar gali pasigirti išskirtinėmis pakabos bei stabdžių charakteristikomis – tai užtikrina „Öhlins“ išmanioji elektroninio valdymo sistema (SE-C) ir „Brembo“ įranga. Jame taip pat montuojamas naujas optimizuotas greitas pavarų perjungiklis.
Pirmasis „Fireblade“ modelis pristatytas 1992 metais. Jubiliejui paminėti Europoje bus siūloma riboto tiražo „Fireblade SP 30th Anniversary“ versija, atkartojanti originalaus motociklo spalvų gamą.
Miesto visureigis ant dviejų ratų
„EICMA“ parodoje pirmąkart pristatytas „ADV350“ motoroleris, sukurtas „X-ADV“ modelio pagrindu. „X-ADV“ atstovauja naujam „all-rounder“ motociklų segmentui: motociklas manevringas ir paprastai valdomas mieste bei dinamiškas ir pravažus bekelėje. Šiemet su 750 cm³ 43,1 kW galios varikliu komplektuojamas „X-ADV“ tapo perkamiausiu „Honda“ motociklu Europoje.
„ADV350“ gerąsias „X-ADV“ savybes perkelia į vidutinį galios segmentą. „ADV350“ varomas 330 cm³ 21,5 kW galios SOHC variklio su patobulinta „Smart Power+“ (eSP+) sistema.
Dėtuvėje po sėdyne telpa du šalmai, įrengtas USB įkrovos lizdas. Komfortą užtikrina reguliuojamas priekinis stiklas. Prietaisų skydelyje su LCD ekranu integruota „Honda“ išmaniojo telefono valdymo balsu sistema.
Kaip standartinė įranga komplektuojama „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC). „ADV350“ važiuoklė montuojama su motociklui būdingomis apverstomis šakėmis, vamzdiniu plieniniu rėmu bei galiniais amortizatoriais su išoriniu kompensaciniu bakeliu.
Motociklas verslo klasės kelionėms
Spalio pabaigoje „Honda“ pristatė naują turistinio motociklo „NT1100“ modelį. Mažesnis ir manevringesnis už „touring“ klasės flagmaną „Goldwing GL1800“, „NT1100“ skirtas komfortiškoms kelionėms plentu.
„NT1100“ varomas 1084 cm³ 75 kW galios variklio, taip pat naudojamo „Africa Twin“ modeliuose. „NT1100“ siūlomas su mechanine ir automatine DCT transmisija, o motociklo multimedijos sistema suderinama su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“
Atgal į ateitį
2022-ųjų moto sezonui „Honda“ atnaujino legendinį „Super Cub“ modelį. Šis išskirtinio retro dizaino motoroleris gaminamas nuo 1958 metų. Iš viso pasaulyje parduota daugiau nei 100 milijonų „Super Cub“ vienetų.
Nepaisant retro išvaizdos, „Super Cub“ pasižymi šiuolaikinėmis technologijomis. Modelyje montuojami LED žibintai. „Super Cub“ varomas ekonomiško EURO5 standarto variklio, kuris 100 km sunaudoja tik 1.5l degalų. Patobulinta „Super Cub“ važiuoklė užtikrina komfortiškesnes keliones mieste.
Kitas „Honda“ retro modelis – nuo 1961-ųjų gaminamas „Monkey Z125M“ – taip pat atnaujintas EURO5 standarto 6.9 kW galios varikliu bei patobulinta 5 laipsnių greičių dėže.
Daugiau galios viduriniajai klasei
Atnaujinimo sulaukė 500 cm³ galios segmento „CB500F“, „CB500X“, „CBR500R“ modeliai. Motocikluose įdiegtos naujos priekinės Showa 41mm SFF-BP USD šakės, lengvesni ratai bei nauja stabdžių sistema.
Nors maksimali 35 kW variklio galia liko nepakitusi, trijuose motocikluose atnaujinti PGM-FI įpurškimo sistemos nustatymai, užtikrinantys efektyvesnį galios perdavimą.
„Honda“ duomenimis, ši vidurinės klasės motociklų trijulė itin populiari nuo motorolerio pereinant prie motociklo ar apskritai žengiant pirmuosius žingsnius į motociklų pasaulį. 37 procentams „CBR500R“ bei 45 procentams „CB500F“ pirkėjų tai yra pirmasis jų motociklas.
Daugiau spalvų, daugiau emocijų
Spalvų gamos atnaujinimo kitais metais sulauks daugiau nei 10 „Honda“ motociklų. Stilingojo „custom“ „CMX500“ motociklo paletėje atsiras išraiškinga Pearl Organic Green paletėje. „GL1800 Gold Wing“ flagmanas bus siūlomas su šiuolaikiška Mat Jeans Blue Metallic spalva.