IŠKVIETIMAS IR PRODUKTO ATNAUJINIMAS (PUD)

10 lapkričio, 2016

Kas yra Iškvietimas?

Iškvietimu klientui pranešama apie galimą gamintojo defektą, kuris neigiamai gali įtakoti automobilio saugumą.

Kas yra Produkto Atnaujinimas (PUD)?

PUD neturi jokios įtakos automobilio saugumui. Tačiau, besivystant naujoms technologijoms, atsiranda galimybė integruoti naujas savybes arba funkcijas į automobilius, kurie jau yra išleisti į rinką.

Iškvietimas yra esminis automobilio saugumo užtikrinimo būdas, todėl klientas, gavęs Iškvietimo pranešimą, turi pristatyti savo automobilį patikrinimui pas artimiausią autorizuotą Honda atstovą. PUD atlikimas pagerins bendrą produkto arba vairavimo kokybę, todėl Honda pataria visada atlikti PUD, kai tai yra įmanoma.

Klientui ši paslauga yra nemokama.

Patikrinkite pats

Atsidarę šią nuorodą http://cars.honda.lt/site/query?_ga=1.256692553.359638726.1462351787, užpildykite žemiau esantį teksto langelį ir patikrinkite ar Jūsų automobiliui galioja Iškvietimo arba PUD kampanija. Atkreipkite dėmesį, kad Honda gali užtikrinti tikslią paiešką tik tiems automobiliams, kurie buvo skirti ir parduoti Baltijos ir Šiaurės šalims. Jei Jūs esate nusipirkę automobilį iš kitų Europos šalių arba nesate tikras dėl Jūsų automobilio kilmės, prašome susisiekti su artimiausiu autorizuotu Honda atstovu:

UAB „Nippon Auto“

Tel. +370 5 2199922

Mob. tel. +370 657 22311

El. p. info@nipponauto.lt