Klasikinė išvaizda, šiuolaikinės technologijos: naujasis „Honda Rebel CMX1100”

25 lapkričio, 2020

„Honda“ pristatė naują retro futuristinio stiliaus motociklą „Rebel CMX1100“. Naujas motociklas varomas galingo 1084cc darbo tūrio variklio, kuris naudojamas ir „Africa Twin“ modeliuose. Greta „jaunesnio brolio“ – „Rebel CMX500“ motociklo, naujasis „CMX1100’ papildo „Honda“ gatvės (ang. street) modelių šeimą.

„Rebel“ serijos modeliai savyje derina klasikinę išvaizdą bei šiuolaikines technologijas. Modelių dizaino linijos primena aštunto ar devinto dešimtmečio klasikinius motociklus. Tačiau po retro stilistika slypi šiuolaikiniai techniniai sprendimai – „EURO5“ standartus atitinkantis galingas variklis, išmanus važiavimo režimų pasirinkimas, automatine transmisija, skaitmeninis prietaisų skydelis bei LED žibintai.

„Rebel“ serija gimė atliepiant į naujos motociklininkų kartos poreikius, kuriems motociklas – individualumo ir stiliaus išraiškos priemonė“ – teigė UAB „Nippon Auto“ komercijos vadovas Artūras Vilpišauskas.

„Rebel“ serija pristatyta 2017 metais, kai rinkoje debiutavo „CMX500“ motociklas. 500cc darbo tūrio modelį „Honda“ kūrė galvodama apie pradedančiuosius vairuotojus – jis lengvai valdomas, pasižymi patogia sėdėsenos pozicija ir žemu svorio centru, dėl kurio motociklas yra itin manevringas. Iš kitų gatvės segmento motociklų „Rebel“ išsiskyrė retro futuristine išvaizda – tarsi tai būtų ne serijinis, o dirbtuvėse pagal specialų užsakymą kurtas „custom“ motociklas. 

Naujasis „CMX1100“ minimalistinį „Rebel“ serijos stilių kilsteli į aukštesnį galios lygmenį. 1084cc variklio galia siekia 64 kW (esant 7,000 sūkių per minutę), o maksimalus sukimo momentas – 98 Nm (esant 4,750 sūkių/min.). Modelis komplektuojamas su mechanine arba dvigubos sankabos (DCT) automatine transmisija. 

Lietuvoje prekyba „Honda Rebel CMX1100“ prasidės 2021-ųjų kovo mėnesį.