Lengvas kaip drugelis, gelia kaip bitė: „Honda“ vėl gamins legendinį „Hornet“ motociklą

25 spalio, 2022

2023 metais į „Honda“ motociklų gamą sugrįžta legendinis „Hornet“ modelis. Nauju 755cc darbo tūrio varikliu varomos ir sveriančios vos 190 kg „Hondos“ širšės galios ir svorio santykis – geriausias tarp savo klasės motociklų. „Hornet“ kaina Lietuvoje – 8.359 Eur. Pirmieji modeliai pirkėjus Lietuvoje pasieks iškart po Naujųjų. Lietuvos rinkai 2023 metų sezonui skirti tik 9 „Hornet“ vienetai.

1998 metais debiutavusi pirmoji „Hornet“ karta susilaukė pripažinimo Europoje. Pravardę šis motociklas pelnė dėl į širšę panašios išvaizdos: priekinė jo dalis primena širšės galvą, o benzino bako kontūrai – tarsi širšės sparnas. Europoje „Hornet“ nebuvo parduodamas nuo 2014 metų.

„Hornet“ visada išsiskyrė kaip lengvas, smagus ir veržlus motociklas. Dėl itin lengvos konstrukcijos, pažangios pakabos ir dinamikai visuose sūkių diapazonuose subalansuoto variklio, „Hondos“ širšė gali įgelti ne vienam didesnio darbo tūrio motociklui”, – teigė „Nippon auto“ motociklų prekybos vadovas Artūras Vilpišauskas.

Vadovo teigimu, „Hornet“ – unikalus pasiūlymas 750cc motociklų segmente.

„Ieškodami į „Hornet“ panašių dinamikos savybių, turėtume žvelgti į 1000cc modelius, kurie dėl didesnio svorio praranda dalį veržlumo“, – pasakojo A. Vilpišauskas.

Naujos „Hornet“ kartos siluetas išlaikė aštrią, minimalistę technologinę estetiką. Romoje įsikūrusiame „Hondos“ motociklų dizaino centre modelis kurtas laikantis „nė vieno nereikalingo gramo“ principu. Jo lengvo plieno lydinio rėmas sveria vos 16.6 kilogramų. Visas motociklo svoris – tik 190 kg. Lengvų konstrukcijų dėka „Hornet“ pasižymi geriausiu svorio ir galios santykiu savo motociklų klasėje: vienam motociklo kilogramui tenka beveik pusė arklio galios.

755cc darbo tūrio naujos kartos „Honda“ variklio galia siekia 90.5 AG, o maksimalus sukimo momentas – 75 Nm.

„Hornet“ komplektuojamas su visa „Showa“ pakaba – 41mm SFF-BPTM („Separate Fork Function Big Piston“) apverstomis šakėmis ir galiniu amortizatoriumi, veikiančiu per „Pro-Link“, bei su praslystančia sankaba.

Motociklas siūlomas su elektroninio akseleratoriaus sistema (ang. Throttle-by-Wire) ir „Honda“ sukimo momento valdymo sistema (HSTC). Vairuotojas gali pasirinkti vieną iš 4 akseleratoriaus valdymo ir sukimo momento perdavimo režimų: įprasto, sportinio, lietaus ir asmeninio.

„Hornet“ komplektuojamas su 5 colių skaitmeniniu TFT prietaisų skydeliu. Motocikle įdiegta „Honda Smartphone Voice Control“ sistema, kuri suteikia galimybe balsu valdyti „Android“ ir „iOS“ išmaniųjų telefonų funkcijas.

Bus siūlomos keturios „Hornet“ spalvos – metalizuotos balta ir juoda (su raudonos spalvos akcentais), matinė pilka bei geltona.