Naujas „Honda“ turistinis motociklas – verslo klasės motokelionėms

21.10.2021

Šiandien pristatytas naujas „Honda“ kelioninis motociklas „NT1100“. Modelis sukurtas „Africa Twin“ pagrindu, iš kurio perėmė rėmo konstrukciją bei 1084 cm³ 75 kW galios variklį. „NT1100“ pasižymi žemesne sėdėsena, aukštu komforto lygiu, manevringumu bei išmaniosiomis technologijomis. „NT1100“ bus siūlomas su mechanine ir automatine DCT transmisija, o motociklo multimedijos sistema suderinama su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“. Lietuvoje „NT1100“ pasirodys vasario mėnesį.

„Honda“ motociklų gamoje „NT1100“ puikiai užpildo turistinių motociklų nišą. Jei su „Africa Twin“ modeliu ne bėda iš Vilniaus nuvykti į Dakarą, „NT1100“ yra skirtas turistinėms kelionėms plentu. Kitas turistinis „Honda“ modelis „Goldwing GL1800“ su 1.8l darbo tūrio šešių cilindrų varikliu pelnytai laikomas limuzinu tarp motociklų. Tad mažesnį, manevringesnį, bet ne mažiau komforto ir technologijų siūlantį „NT1100“ modelį galima drąsiai vadinti motociklų „verslo klasės sedanu“, – teigė „Nippon auto“ motociklų prekybos vadovas Artūras Vilpišauskas.

Vadovo teigimu, naujasis „NT1100“ dar kartą patvirtina „Hondos“ strategiją gaminti visiems vairavimo stiliams bei vairuotojų patyrimo lygiams skirtus motociklų modelius.

„NT1100“ varomas galingo dviejų cilindrų variklio, kurio galios ir sukimo momento rodikliai (75 kW/104 Nm) nesiskiria nuo „Africa Twin“. Dėl pakoreguotų įsiurbimo ir išmetimo sistemų nustatymų užtikrinamas ypač tolygus pagreitėjimas ir ausiai malonus garsas varikliui dirbant žemomis apsukomis. Su pilnu 20 l degalų baku „NT1100“ gali įveikti 400 km atstumą.

Vairuotojai galės rinktis iš trijų standartinių – miesto, šlapios kelio dangos ir kruizinio – bei dviejų asmeninių variklio galios perdavimo režimų. Kaip papildoma įranga modelyje siūloma automatinė šešių laipsnių dvigubos sankabos DCT transmisija. DCT leidžia pasirinkti automatinį arba mechaninį pavarų perjungimą, kai pavaros perjungiamos svirtelėmis ant kairiosios vairo rankenos.

Beje, DCT sistema pirmąkart pasirodė 2009 metais būtent turistinės klasės „VFR1200F“ modelyje. Nuo sistemos debiuto „Honda“ pardavė per 200.000 motociklų su automatine pavara. 2020 metais 53% visų „Honda“ parduotų motociklų buvo komplektuojami su automatine transmisija.

Komfortui kelionėse užtikrinti, kaip standartinė įranga montuojami viršutiniai ir apatiniai deflektoriai, kurie apsaugo rankas ir apatinę kūno dalį nuo vėjo ir prastų oro sąlygų. Standartinėje įrangoje taip pat montuojamos šildomos vairo rankenos, šoniniai nuimami krepšiai bei greičio palaikymo sistema.

Multimedijos sistema su 6.5 colių jutikliniu ekranu yra suderinama su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ programomis.

Motociklas komplektuojamas su visais LED žibintais. Pirkėjams bus siūlomos trys „NT1100“ spalvos: pilka „„Matte Iridium Gray Metallic“, balta „Pearl Glare White“ bei juoda „Graphite Black“.

Pirmieji „NT1100“ modeliai Lietuvą pasieks kitų metų vasario mėnesį.