Naujasis CR-V su „Honda Hybrid“ diktuoja naujus rafinuoto ir efektyvaus važiavimo standartus

6 lapkričio, 2018
Pirmą kartą Europoje „Honda“ visureigis pasirodys su hibridine technologija.
Kartu su išmaniąja „Multi-Mode Drive“ (i-MMD) technologija veikianti „Honda Hybrid Performance“ sistema sklandžiai perjungia galios šaltinius.
Sistemą sudaro elektrinis variklis kartu su generatoriumi ir ypač efektyvus 2,0 l
i-VTEC benzininis variklis, veikiantis pagal Atkinsono degimo ciklą.
Galios agregatas yra elegantiškas ir naujoviškas sprendimas, leidžiantis atsisakyti įprastos mechaninės transmisijos.
Pirmą kartą Europos rinkoje „Honda“ visureigis – naujasis CR-V bus siūlomas su pažangia hibridine technologija. „Honda Hybrid Performance“ sistema komplektuojama su išmaniąja „Multi-Mode Drive“ (i-MMD) technologija. Sistemą sudaro elektrinis variklis, generatorius, pagal Atkinsono ciklą veikiantis benzininis variklis ir naujoviška tiesioginė transmisija užtikrina ypač efektyvų ir rafinuotą važiavimą.
„CR-V Hybrid“ montuojamas efektyvus 2,0 l i-VTEC benzininis variklis, galingas elektrinis variklis ir ličio jonų akumuliatoriaus blokas. Maksimali galia siekia 184 AG (135 kW), o sukimo momentas – 315 Nm.
Hibridinė sistema neturi standartinės transmisijos – jai būdingas vienas fiksuotas perdavimo skaičius, todėl judančios dalys tiesiogiai sujungiamos tarpusavyje. Tai lemia tolygesnį sukimo momento perdavimą sistemoje. Šiuo požiūriu „Honda“ sistema yra daug sudėtingesnė už satelitinę e-CVT, kuri paprastai montuojama kituose hibridiniuose automobiliuose.
„Honda“ unikali i-MMD technologija išmaniąja pavadinta todėl, kad ji automatiškai sklandžiai perjungia tris režimus, visuomet užtikrindama maksimalų efektyvumą. Naudojami šie trys režimai:
„EV Drive“ – automobilio ratus varo elektrinis variklis, kuriam energiją tiekia ličio jonų akumuliatorius (benzininis variklis yra išjungtas).
„Hybrid Drive“ – benzininis variklis įjungia generatorių, kuris papildo akumuliatoriuje kaupiamos elektros energijos atsargas.
„Engine Drive“ – blokuojančios sankabos mechanizmas tiesiogiai susieja benzininį variklį ir ratus.
Važinėjant su „CR-V Hybrid“ mieste, dažniausiai bus automatiškai įjungiamas „Hybrid Drive“ arba „EV Drive“ režimas optimalioms degalų ir energijos sąnaudoms užtikrinti. Veikiant „Hybrid Drive“ režimui, perteklinė benzininio variklio energija grąžinama pakrauti generatoriaus pagalba. „Engine Drive“ režimas yra efektyviausias važiuojant pastoviu dideliu greičiu greitkelyje.
Važiuojant vidutiniu greičiu, didesniąją laiko dalį daugeliu atvejų „CR-V Hybrid“ bus varomas „EV Drive“ režimu. Išvysčius didesnį greitį, automobilio „EV Drive“ režimas veiks beveik trečdalį laiko. i-MMD sistemos valdymo programinė įranga nuolat vertina kiekvieną situaciją ir aplinkos sąlygas, nustatydama, kada įjungti atitinkamą režimą be vairuotojo įsikišimo, kad būtų pasiektas maksimalus efektyvumas.
„CR-V Hybrid“ inžinieriai įdėjo daug pastangų tobulindami sistemos programą, kad keleiviai iš esmės nepajustų galios šaltinių (įskaitant variklio „stop-start“ funkciją automobiliui sustojus) perjungimo. Sklandus sukimo momento perdavimas reiškia, jog nėra trūkčiojimo ar nepageidaujamos pedalų ar vairo reakcijos. Dėl tyliai veikiančio galios agregato „CR-V Hybrid“ dovanoja išskirtinį ramybės jausmą keliaujant.
Dėl i-MMD sistemos nustatymų ir optimaliai sukalibruotos droselinės sklendės bei galios agregato reakcijos sukuriamas linijinio važiavimo pojūtis didinant greitį ir užtikrinamas vairuotojo lūkesčius pateisinantis variklio garsas.
Naujajame „Honda“ visureigyje „CR-V Hybrid“ montuojamas unikalus automobilio vairuotojo informacijos sąsajos (DII) ekranas, kuriame rodoma važiavimo būsena realiu laiku. Jame vairuotojas taip pat gali matyti automobilį varančių energijos šaltinių kombinaciją. Ekrane rodomas ličio jonų akumuliatoriaus įkrovimo lygis, energijos srautai realiu laiku ir sistemos įkrovimo lygis.
Europos rinkoms skirtų 2019 m. „CR-V Hybrid“ modelių gamybą planuojama pradėti šių metų spalį. Pirmoji partija pirkėjus turėtų pasiekti 2019 m. pradžioje.