Oficialus "Honda" atstovas Lietuvoje
Bandomasis važiavimas
Automobiliai salone
Motociklai salone
Subaru automobiliai
Automobiliai
Naujiena
Naujasis CR-V
Nuo 45 000 Eur
1.99% Palūkanos
ZR-V e:HEV
Nuo 40 360 Eur
1.99% Palūkanos
HR-V e:HEV
Nuo 33 520 Eur
Naujiena
e:Ny1
Nuo 49 430 Eur
CIVIC e:HEV
Nuo 36 830 Eur
Jazz Hybrid
Nuo 25 240 Eur
Automobiliai salone
Naudoti automobiliai
1.99% PALŪKANŲ PASIŪLYMAS
Motociklai
Motociklai
2024 modelis
CBR1000RR-R FIREBLADE
Nuo 23 282 EUR
Naujiena
CBR600RR
Nuo 11 990 EUR
2024 modelis
CBR650R
Nuo 9 790 EUR
2024 modelis
CBR500R
Nuo 7 754 EUR
GL1800 GOLD WING
Nuo 28 727 EUR
CMX500 Rebel
Nuo 7 452 EUR
NT1100
Nuo 15 327 EUR
CB500F ABS
Nuo 7 250 EUR
CB1000R
Nuo 15 720 EUR
2025 modelis
Hornet CB1100
Nuo
Hornet CB750 ABS
Nuo 8 359 Eur
CB125R ABS
Nuo 5 536 EUR
2024 modelis
CB650R
Nuo 9 190 EUR
Naujiena
Hornet CB500
Nuo 7 250 Eur
CL500
Nuo 7 250 EUR
CMX1100 Rebel
Nuo 11 082 EUR
X-ADV
Nuo 13 505 EUR
2024 modelis
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports
Nuo 19 490 EUR
Naujiena
XL750 Transalp
Nuo 11 082 EUR
2024 modelis
CRF1100L Africa Twin
Nuo 14 990 EUR
NC750X ABS
Nuo 8 924 EUR
NAUJIENA
NX500 ABS
Nuo 7 450 EUR
CRF300 Rally
Nuo 7 452 Eur
CRF300L
Nuo 6 100 Eur
CB125F
Nuo 3 176 EUR
ADV350
Nuo 6 958 EUR
125cc
Vision 110
Nuo 2 914 EUR
SH125i
Nuo 4 588 EUR
FORZA 125 ABS
Nuo 5 838 EUR
MSX125 GROM
Nuo 4 023 Eur
SUPER CUB C125
Nuo 4 366 EUR
PCX 125 ABS
Nuo 3 519 EUR
CB125R ABS
Nuo 5 536 EUR
CB125F
Nuo 3 176 EUR
MONKEY Z125M
Nuo 4427 EUR
ST125 DAX
Nuo 4 487 Eur
Motoroleriai
FORZA 125 ABS
Nuo 5 838 EUR
SH125i
Nuo 4 588 EUR
Vision 110
Nuo 2 914 EUR
MSX125 GROM
Nuo 4 023 Eur
FORZA 350 ABS
Nuo 6 892 EUR
SUPER CUB C125
Nuo 4 366 EUR
PCX 125 ABS
Nuo 3 519 EUR
MONKEY Z125M
Nuo 4427 EUR
ST125 DAX
Nuo 4 487 Eur
FORZA 750 ABS
Nuo 12 392 Eur
ADV350
Nuo 6 958 EUR
Offroad
Montesa COTA 4RT 260
Nuo 8 556,00 EUR
Montesa COTA 4Ride
Nuo 8 374 EUR
Montesa COTA 301RR
Nuo 11 515 EUR
NAUJIENA
CRF450R
Nuo 10.376 Eur
NAUJIENA
Redmoto CRF450RX Supermoto
Nuo 11 974,00 EUR
NAUJIENA
Redmoto CRF450RX Enduro
Nuo 11 293,00 EUR
NAUJIENA
Redmoto CRF300RX Enduro
Nuo 10 900,00 EUR
NAUJIENA
Redmoto CRF250RX Enduro
Nuo 10 502,00 Eur
CRF250R
Nuo 9 831 EUR
CRF150RB
Nuo 5 737,00 EUR
CRF125FB
Nuo 3 328,00 EUR
CRF110F
Nuo 2 975,00 EUR
CRF50F
Nuo 2 370,00 EUR
CRF300L
Nuo 6 100 Eur
ATV
TRX520 Foreman
Nuo 11 182 Eur
Motociklai salone
Motociklai
Motoroleriai
125cc
Offroad
ATV
Naudoti motociklai
Galios matavimas
Motociklų nuoma
Motociklų lizingas
Motoviešbutis
Servisas
Registracija į servisą
Automobilių servisas
Motociklų servisas
Moto galios matavimas
Atsarginės dalys
Pakaitiniai automobiliai
Naujienos
17 balandžio, 2024
Šiltas pavasaris išjudino naujų motociklų pardavimus
5 kovo, 2024
„Honda Civic Type R“ Lietuvoje: karščiausias hečbekas tapo retenybe
25 sausio, 2024
Dakare – aštuntoji „Hondos“ pergalė motociklų įskaitoje
23 sausio, 2024
„Honda“ ateities vizija: futuristinis elektromobilis pakeliui į gamybą?
Visos naujienos
Kontaktai
Apie mus
PARDAVIMŲ SKYRIUS
Serviso skyrius
Aplinkosauga
Privatumas
Bandomasis važiavimas
Automobiliai salone
Motociklai salone
Subaru automobiliai
Naujasis CR-V su „Honda Hybrid“ diktuoja naujus rafinuoto ir efektyvaus važiavimo standartus
6 lapkričio, 2018
Pirmą kartą Europoje „Honda“ visureigis pasirodys su hibridine technologija.
Kartu su išmaniąja „Multi-Mode Drive“ (i-MMD) technologija veikianti „Honda Hybrid Performance“ sistema
sklandžiai perjungia galios šaltinius.
Sistemą sudaro elektrinis variklis kartu su generatoriumi ir ypač efektyvus 2,0 l
i-VTEC benzininis variklis, veikiantis pagal Atkinsono degimo ciklą.
Galios agregatas yra elegantiškas ir naujoviškas sprendimas, leidžiantis atsisakyti įprastos mechaninės transmisijos.
Pirmą kartą Europos rinkoje „Honda“ visureigis – naujasis CR-V bus siūlomas su pažangia hibridine technologija. „Honda Hybrid Performance“ sistema komplektuojama su išmaniąja „Multi-Mode Drive“ (i-MMD) technologija. Sistemą sudaro elektrinis variklis, generatorius, pagal Atkinsono ciklą veikiantis benzininis variklis ir naujoviška tiesioginė transmisija užtikrina ypač efektyvų ir rafinuotą važiavimą.
„CR-V Hybrid“ montuojamas efektyvus 2,0 l i-VTEC benzininis variklis, galingas elektrinis variklis ir ličio jonų akumuliatoriaus blokas. Maksimali galia siekia 184 AG (135 kW), o sukimo momentas – 315 Nm.
Hibridinė sistema neturi standartinės transmisijos – jai būdingas vienas fiksuotas perdavimo skaičius, todėl judančios dalys tiesiogiai sujungiamos tarpusavyje. Tai lemia tolygesnį sukimo momento perdavimą sistemoje. Šiuo požiūriu „Honda“ sistema yra daug sudėtingesnė už satelitinę e-CVT, kuri paprastai montuojama kituose hibridiniuose automobiliuose.
„Honda“ unikali i-MMD technologija išmaniąja pavadinta todėl, kad ji automatiškai sklandžiai perjungia tris režimus, visuomet užtikrindama maksimalų efektyvumą. Naudojami šie trys režimai:
„EV Drive“
– automobilio ratus varo elektrinis variklis, kuriam energiją tiekia ličio jonų akumuliatorius (benzininis variklis yra išjungtas).
„Hybrid Drive“
– benzininis variklis įjungia generatorių, kuris papildo akumuliatoriuje kaupiamos elektros energijos atsargas.
„Engine Drive“
– blokuojančios sankabos mechanizmas tiesiogiai susieja benzininį variklį ir ratus.
Važinėjant su „CR-V Hybrid“ mieste, dažniausiai bus automatiškai įjungiamas „Hybrid Drive“ arba „EV Drive“ režimas optimalioms degalų ir energijos sąnaudoms užtikrinti. Veikiant „Hybrid Drive“ režimui, perteklinė benzininio variklio energija grąžinama pakrauti generatoriaus pagalba. „Engine Drive“ režimas yra efektyviausias važiuojant pastoviu dideliu greičiu greitkelyje.
Važiuojant vidutiniu greičiu, didesniąją laiko dalį daugeliu atvejų „CR-V Hybrid“ bus varomas „EV Drive“ režimu. Išvysčius didesnį greitį, automobilio „EV Drive“ režimas veiks beveik trečdalį laiko. i-MMD sistemos valdymo programinė įranga nuolat vertina kiekvieną situaciją ir aplinkos sąlygas, nustatydama, kada įjungti atitinkamą režimą be vairuotojo įsikišimo, kad būtų pasiektas maksimalus efektyvumas.
„CR-V Hybrid“ inžinieriai įdėjo daug pastangų tobulindami sistemos programą, kad keleiviai iš esmės nepajustų galios šaltinių (įskaitant variklio „stop-start“ funkciją automobiliui sustojus) perjungimo. Sklandus sukimo momento perdavimas reiškia, jog nėra trūkčiojimo ar nepageidaujamos pedalų ar vairo reakcijos. Dėl tyliai veikiančio galios agregato „CR-V Hybrid“ dovanoja išskirtinį ramybės jausmą keliaujant.
Dėl i-MMD sistemos nustatymų ir optimaliai sukalibruotos droselinės sklendės bei galios agregato reakcijos sukuriamas linijinio važiavimo pojūtis didinant greitį ir užtikrinamas vairuotojo lūkesčius pateisinantis variklio garsas.
Naujajame „Honda“ visureigyje „CR-V Hybrid“ montuojamas unikalus automobilio vairuotojo informacijos sąsajos (DII) ekranas, kuriame rodoma važiavimo būsena realiu laiku. Jame vairuotojas taip pat gali matyti automobilį varančių energijos šaltinių kombinaciją. Ekrane rodomas ličio jonų akumuliatoriaus įkrovimo lygis, energijos srautai realiu laiku ir sistemos įkrovimo lygis.
Europos rinkoms skirtų 2019 m. „CR-V Hybrid“ modelių gamybą planuojama pradėti šių metų spalį. Pirmoji partija pirkėjus turėtų pasiekti 2019 m. pradžioje.
Paskutinės naujienos
17 balandžio, 2024
Šiltas pavasaris išjudino naujų motociklų pardavimus
5 kovo, 2024
„Honda Civic Type R“ Lietuvoje: karščiausias hečbekas tapo retenybe
25 sausio, 2024
Dakare – aštuntoji „Hondos“ pergalė motociklų įskaitoje