Trys rekordai trijose trasose: „Type-R Challenge 2018“ rezultatų lentelę papildė trečias rato apvažiavimo rekordas, pasiektas Silverstono GP trasoje BTCC čempiono Matto Nealo

5 liepos, 2018
  • Silverstono GP lenktynių trasoje užfiksuotas naujas rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2 min. 31,32 sek.

  • BTCC legenda Mattas Nealas standartiniu serijinės gamybos „Type-R“ automobiliu pasiekė naują rekordą.

  • Trečiasis „Type-R Challenge“ rato apvažiavimo rekordas įtvirtina „Civic Type-R“ kaip klasės lyderio statusą.

  • Type-R Challenge 2018“ jau pasiekė geriausius laiko rezultatus Magny-Cours (Prancūzija) ir Spa-Francorchamps (Belgija) trasose.

Po dviejų sėkmingų „Honda Civic Type-R Challenge 2018“ pasirodymų Magny-Cours ir Spa-Francorchamps trasose, sportinis hečbekas Silverstono GP lenktynių trasoje (JK) pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2 min. 31,32 sek. Jis pagerino ankstesnės kartos „Civic Type-R“ 2016 m. pasiektą geriausią laiko rezultatą.

Type-R“ pilotavo Didžiosios Britanijos kėbulinių automobilių čempionato (BTCC) nugalėtojas Mattas Nealas, kuris šiuo metu su „Honda Civic Type-R“ dalyvauja 2018 m. BTCC lenktynėse, atstovaudamas „Halfords Yuasa Racing“ komandai.

Įspūdinga 5,89 km ilgio Silverstono GP trasa išsiskiria greitomis tiesiomis atkarpomis, greitais posūkiais, taip pat techniškai sudėtingesniais ruožais, reikalaujančiais tikslaus automobilio valdymo. Dėl optimizuoto 2,0 l VTEC TURBO variklio stulbinantį greitį važiuojant tiesiai išvystantis „Civic Type-R“ pademonstravo savo pranašumus, kuriais pasinaudodamas Mattas Nealas galėjo greitai įveikti tiesius ruožus ir sparčiai pagreitėti išsukdamas iš greitų posūkių.

Be to, važiuojant dideliu greičiu lenktynių trasoje svarbią funkciją atlieka aerodinamika – „Civic Type-R“ išsiskiria didelį privalumą turinčiu ir geriausiu klasėje pripažintu keliamosios jėgos bei pasipriešinimo santykiu. Esant nustatytam „+R“ režimui, adaptyviųjų amortizatorių sistema užtikrina tvirtą ir lygų riedėjimą, todėl automobilis galėjo didesniu greičiu įveikti staigius Silverstono posūkius.

Dalydamasis mintimis apie pasiektą rato apvažiavimo rekordą, Mattas Nealas teigė: „Mano nuomone, didžiausias „Type-R“ pranašumas atsiskleidė itin greituose posūkiuose – tai stabilumas, kurį lemia aerodinaminių sprendimų ir naujos pažangios pakabos sistemos kombinacija. Į posūkius, tokius kaip Copse ir Stowe, esančius Hangar tiesaus ruožo gale, galima užtikrintai įvažiuoti dideliu greičiu.“

Toliau kalbėdamas apie automobilį, Mattas Nealas pridūrė: „Geriausias klasėje „Type-R“ yra ne vien dėl to – privalumų turi visa jo konstrukcija. Kitaip nei jo pirmtakai, jis turi visiškai naują platformą. „Honda“ peržiūrėjo ir patobulino kiekvieną sritį – minėtina valdymo stabilumą užtikrinanti daugiasvirtė pakaba, taip pat aerodinamika, žemesnis svorio centras, platesnė ir ilgesnė važiuoklės bazė, vairo reakcija ir variklio tiekiama galia. Pažanga padaryta visais aspektais.“

Naujų „Type-R Challenge 2018“ rekordų sieks buvęs „Formulės 1“ pasaulio čempionas ir dabartinis „NSX Super GT“ pilotas Jensonas Buttonas (Jungtinė Karalystė) ir WTCR pilotas Tiago Monteiro (Portugalija).

Naujas geriausias laiko rezultatas Silverstono lenktynių trasoje – jau ketvirtasis rato apvažiavimo rekordas, pasiektas naujojo „Honda Civic Type-R“. 2017 m. balandžio mėn. tobulinamas serijinis automobilis tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu serijiniu automobiliu per visą lenktynių istoriją Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje (jis ratą apvažiavo per 7 min. ir 43,8 sek.). „Type-R Challenge 2018“ startavo už vairo sėdint WTCR pilotui Estebanui Guerrieri, kuris Magny-Cours GP trasoje (Prancūzija) pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą (2 min. 1,51 sek.) tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių. Vėliau Spa-Francorchamps trasoje (Belgija) tuo pačiu automobiliu geriausią laiko rezultatą (2 min. 53,72 sek.) pasiekė Bertrandas Baguette.

Naujasis „Honda Civic Type-R“ paveldėjo galingo „Honda“ hečbeko genus, užsitikrindamas sparčiausiai įsibėgėjančio ir greičiausio automobilio statusą savo klasėje. Paskutinis automobilis, vertas garsaus raudono „H“ ženkliuko, sukurtas pagal naujojo dešimtosios kartos „Civic“ modelio plėtotės programą – didžiausią per visą „Honda“ istoriją. Jo paskirtis – dovanoti nė vienam galingų hečbekų klasės atstovui neprilygstamą vairavimo malonumą važiuojant tiek įprastu keliu, tiek lenktynių trasoje. Šis hečbekas išsiskiria lengva ir itin tvirta kėbulo konstrukcija, žemu svorio centru ir rafinuota dviejų ašių statramsčio tipo priekine pakabos sistema, kuri sumažina sukimo momento inerciją ir padidina stabilumą atliekant posūkius.