Vienas perkamiausių Lietuvos motociklų sulaukė atnaujinimo

8 gruodžio, 2020

2021-iesiems „Honda“ pristatė naują „CRF300L“ motociklo kartą. Modelių gamoje jis pakeitė „CRF250L“. Rinkai pristatytos dvi modelio versijos – „CRF300L“ bei į ilgesnio nuotolio bekele keliones orientuota „CRF300 Rally“. Šiais metais Baltijos šalyse parduota per tris dešimtis „CRF250“ modelio motociklų, beveik pusė jų – Lietuvoje. Mūsų šalyje tai antras perkamiausias „Honda“ motociklas, pagal pardavimų apimtis nusileidžiantis tik naujajam „Honda Africa Twin“.

„CRF300L“ siūlomas su nauju, galingesniu EURO5 standartus atitinkančiu 286cc varikliu. Lyginant su ankstesniu modeliu, variklio galia išaugo 10% – iki 20,1 kW esant 8500 aps./min. Sukimo momentas padidėjo 18% – iki 26,6 Nm esant 6500 aps./min. (ankstesnio modelio maksimali galia siekė 18,2 kW, maksimalus sukimo momentas – 22,6 Nm). 

Dėl naujų vožtuvų paskirstymo fazių nustatymų ir patobulintų oro įsiurbimo bei išmetimo sistemų variklis lengviau „kvėpuoja“. Trumpesnės pirmosios penkios pavaros dar labiau sustiprina aukštesnio sukimo momento ir didesnės galios privalumus, o ilgesnė šeštoji pavara leidžia komfortiškiau važiuoti dideliu greičiu. Dabar galinį ratą valdo pagalbinė / praslystančioji sankaba, dėl kurios 20 proc. sumažėja svirties apkrova.

Nors „CRF300“ montuojamas didesnio tūrio variklis, bendras motociklo svoris sumažėjo 4 kg, šitaip 13 proc. pagerinant svorio ir galios santykį. „Numesti svorio“ padėjo naujos konstrukcijos motociklo rėmas, aliumininė švytuoklė ir apatinis traversas. 

Naujuose modeliuose patobulinta vairo valdymo geometrija, pailginta pakabos eiga (CRF300L – 10 mm priekyje ir 20 mm gale, CRF300 RALLY – 10 mm priekyje) ir paaukštinta prošvaisa. Abu modeliai siūlomi su skaitmeniniu LCD prietaisų skydeliu.

„Honda“ modelių gamoje „CRF300“ pristatomi kaip „dvigubos paskirties“ nuotykių (ang. adventure) serijos motociklai. Nors „CRF300L“ bei „Rally“ stichija – bekelė, šie modeliai komfortiški ir ilgesnėse kelionėse „nebrendant į purvus“. Atsižvelgiant į motociklų naudojimo specifiką, „Rally“ versijoje iki 12,7l padidinta degalų bako talpa bei patobulinta sėdėjimo pozicija.

„CRF250L“ Europos rinkoje debiutavo 2012 metais. 2017 metais pristatyta „Rally“ versija, išsiskirianti Dakaro motociklų stiliumi bei orientuota į ilgesnio nuotolio keliones. 

„CRF300L“ Lietuvos rinkoje kainuos 5737 Eur, „Rally“ versija – 6847 Eur. Abu modeliai Lietuvoje bus pristatyti kitų metų pradžioje.