Pernai debiutavęs didesnis „CMX500 Rebel“ brolis – „CMX1100 Rebel“ – sulaukė pripažinimo. Naują sezoną modelis pasitinka atnaujinta spalvų gama. Retro išvaizdos motociklas praturtintas pažangiomis technologijomis: „Honda Selectable Torque Control“ ir „Wheelie Control“ sistemomis, kruizo kontrole, 3 pasirenkamais važiavimo režimais, visais LED žibintais, LCD prietaisų skydeliu. Galima rinktis mechaninę ar DCT automatinę pavarą.
Tai bus ne šiaip galingesnis modelis – jis išsiskirs ir kitam segmentui būdingomis charakteristikomis, todėl taps puikiu pasirinkimu plačiam ratui pirkėjų, kurie ieško įdomesnių variantų. Jis specialiai skurtas kaip dvigubos paskirties motociklas, kuris yra pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiančiam įsibėgėjimui įsukus į vingiuotą kelią.
Nuo mažesnių motociklų perėję vairuotojai įvertins patogius „Rebel“ matmenis, 700 mm aukščio sėdynę ir 223 kg bendrąją masę (su skysčiais), o labiau patyrę vairuotojai iškart pastebės važiuoklės su standžiu vamzdiniu plieniniu rėmu, 43 mm kasetės tipo priekine šake, kombinuotais galiniais amortizatoriais ir radialiniu keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportu atveriamas valdymo galimybes.
Neliks abejingų ir 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (perimto iš „CRF1100L Africa Twin“) charakteriui bei jo našumui. Variklio maksimali galia siekia 64 kW, o sukimo momentas – 98 Nm. Jis užtikrina puikią trauką žemų ir vidutinių sūkių diapazone, yra labai gyvybingas ir išsiskiria išraiškingu garsu.
Apie paprastą didžiojo „Rebel“ stilių iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Storas padangas priekyje ir gale dengia plieniniai purvasaugiai. Apvalus priekinis žibintas sujungia senas estetikos tradicijas su šiuolaikiškomis LED lemputėmis.
Žibinto formą atkartoja ir apvalus prietaisų skydelio LCD ekranas su tamsiu fonu. Galima greitai ir lengvai atsukti galinės sėdynės pagalvėlę.
Po motociklo išore slepiasi daug šiuolaikinių technologijų: elektroninis droselis (TBW) su trimis standartiniais važiavimo režimais ir ketvirtuoju naudotojo pasirenkamu režimu, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC), priekinio rato pakėlimo valdymo ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, taip pat papildomai siūloma „Honda“ unikali šešių pavarų dėžė su dviguba sankaba.
Dėl šios ypatingos klasikinės išvaizdos ir moderniausių technologijų dermės „CMX1100 Rebel“ taps gaiviu oro gurkšniu rinkoje, kurioje sunku rasti tikrų inovacijų.
VARIKLIS | |
Tipas |
Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas
|
Darbinis tūris (cm3) | 1084cm3 |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 92x 81.5mm |
Suspaudimo laipsnis | 10.1: 1 |
Galingumas KW/aps.per min. | 64kW/7,000min-1 (95/1/EC) |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 98Nm/4,750min-1 (95/1/EC) |
Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu |
Starteris | Elektrinis |
TRANSMISIJA | |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių / 6 laipsnių automatinė DCT |
Pagrindinis perdavimas | O formos žiedu užsandarinta grandinė |
MATMENYS | |
Ilgis (mm) | 2240mm |
Plotis (mm) | 853mm |
Aukštis (mm) | 1115mm |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1520mm |
Sėdynės aukštis | 700mm |
Prošvaisa (mm) | 120mm |
Degalų bako talpa (l) | 13,6L |
CO2 emisija (g/km) | 114 |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,9 |
PADANGOS | |
Priekinė | 130/70 B18 |
Galinė | 180/65 B16 |
RĖMAS | |
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 28° |
Pakabos eiga | 110mm |
Svoris | 223kg |
MODELIS | GALIA | KAINA SU PVM |
2023 CMX1100 REBEL | 98Nm/4,750min | 11 082,00 Eur |
2023 CMX1100 REBEL DCT | 98Nm/4,750min | 12 090,00 Eur |
2023 CMX1100 REBEL TOUR DCT | 98Nm/4,750min | 13 602,00 Eur |