CMX1100 Rebel

2021 metais debiutavęs „CMX1100 Rebel“ perkėlė populiariojo „CMX500 Rebel“ gerąsias savybes į didesnės galios segmentą.

Kaip ir „mažasis brolis“, didysis „rebelis“ suderina nesenstantį bobber dizainą su šiuolaikiniais techniniais sprendimais.

Retro išvaizdos motociklas praturtintas pažangiomis technologijomis: „Honda Selectable Torque Control“ ir „Wheelie Control“ sistemomis, kruizo kontrole, 3 pasirenkamais važiavimo režimais, visais LED žibintais, LCD prietaisų skydeliu. Galima rinktis mechaninę ar DCT automatinę pavarą.

Tai bus ne šiaip galingesnis modelis – jis išsiskirs ir kitam segmentui būdingomis charakteristikomis, todėl taps puikiu pasirinkimu plačiam ratui pirkėjų, kurie ieško įdomesnių variantų. Jis specialiai skurtas kaip dvigubos paskirties motociklas, kuris yra pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiančiam įsibėgėjimui įsukus į vingiuotą kelią.

Nuo mažesnių motociklų perėję vairuotojai įvertins patogius „Rebel“ matmenis, 700 mm aukščio sėdynę ir 223 kg bendrąją masę (su skysčiais), o labiau patyrę vairuotojai iškart pastebės važiuoklės su standžiu vamzdiniu plieniniu rėmu, 43 mm kasetės tipo priekine šake, kombinuotais galiniais amortizatoriais ir radialiniu keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportu atveriamas valdymo galimybes.

Neliks abejingų ir 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (perimto iš „CRF1100L Africa Twin“) charakteriui bei jo našumui. Variklio maksimali galia siekia 64 kW, o sukimo momentas – 98 Nm. Jis užtikrina puikią trauką žemų ir vidutinių sūkių diapazone, yra labai gyvybingas ir išsiskiria išraiškingu garsu.

Apie paprastą didžiojo „Rebel“ stilių iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Storas padangas priekyje ir gale dengia plieniniai purvasaugiai. Apvalus priekinis žibintas sujungia senas estetikos tradicijas su šiuolaikiškomis LED lemputėmis.

Žibinto formą atkartoja ir apvalus prietaisų skydelio LCD ekranas su tamsiu fonu. Galima greitai ir lengvai atsukti galinės sėdynės pagalvėlę.

Po motociklo išore slepiasi daug šiuolaikinių technologijų: elektroninis droselis (TBW) su trimis standartiniais važiavimo režimais ir ketvirtuoju naudotojo pasirenkamu režimu, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC), priekinio rato pakėlimo valdymo ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, taip pat papildomai siūloma „Honda“ unikali šešių pavarų dėžė su dviguba sankaba.

Dėl šios ypatingos klasikinės išvaizdos ir moderniausių technologijų dermės „CMX1100 Rebel“ taps gaiviu oro gurkšniu rinkoje, kurioje sunku rasti tikrų inovacijų.

2024 metų modelis

Praėjusiais metais debiutavo „Tour“ modelio versija, pridedanti priekinį aptaką bei kelionėms skirtas dėtuves. 2024 metams modelio gamą papildė nauja mėlyna spalva.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

VARIKLIS
Tipas
Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas
Darbinis tūris (cm3) 1084cm3
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga 92x 81.5mm
Suspaudimo laipsnis 10.1: 1
Galingumas KW/aps.per min. 64kW/7,000min-1 (95/1/EC)
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. 98Nm/4,750min-1 (95/1/EC)
Maitinimo sistema PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu
Starteris Elektrinis
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 6 laipsnių / 6 laipsnių automatinė DCT
Pagrindinis perdavimas O formos žiedu užsandarinta grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2240mm
Plotis (mm) 853mm
Aukštis (mm) 1115mm
Atstumas tarp ašių (mm) 1520mm
Sėdynės aukštis 700mm
Prošvaisa (mm) 120mm
Degalų bako talpa (l) 13,6L
CO2 emisija (g/km) 114
Degalų sąnaudos (l/100 km) 4,9
PADANGOS
Priekinė 130/70 B18
Galinė 180/65 B16
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 28°
Pakabos eiga 110mm
Svoris 223kg

KAINA

 

MODELIS GALIA SPALVOS KAINA SU PVM
CMX1100 REBEL 64kW/7,000min IRIDIUM GRAY METALLIC, GLINT WAVE BLUE METALLIC 11 082,00 Eur
CMX1100 REBEL DCT 64kW/7,000min IRIDIUM GRAY METALLIC, GLINT WAVE BLUE METALLIC 12 090,00 Eur
CMX1100 REBEL TOUR 64kW/7,000min GUNMETAL BLACK METALLIC 12 594,00 Eur
CMX1100 REBEL TOUR DCT 64kW/7,000min GUNMETAL BLACK METALLIC 13 602,00 Eur