Klasikinės išvaizdos CMX1100 pasitinka atsinaujinęs. Pagrindiniai akcentai:
2021 metais debiutavęs „CMX1100 Rebel“ perkėlė populiariojo „CMX500 Rebel“ gerąsias savybes į didesnės galios segmentą.
Kaip ir „mažasis brolis“, didysis „rebelis“ suderina nesenstantį bobber dizainą su šiuolaikiniais techniniais sprendimais.
Retro išvaizdos motociklas praturtintas pažangiomis technologijomis: „Honda Selectable Torque Control“ ir „Wheelie Control“ sistemomis, kruizo kontrole, 3 pasirenkamais važiavimo režimais, visais LED žibintais, spalvotu prietaisų skydeliu.
Tai ne šiaip galingesnis modelis – jis išsiskirs ir kitam segmentui būdingomis charakteristikomis, todėl taps puikiu pasirinkimu plačiam ratui pirkėjų, kurie ieško įdomesnių sprendimų. Jis specialiai skurtas kaip dvigubos paskirties motociklas, kuris yra pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiančiam įsibėgėjimui įsukus į vingiuotą kelią.
Nuo mažesnių motociklų perėję vairuotojai įvertins patogius „Rebel“ matmenis, 710 mm aukščio sėdynę ir 223 kg bendrąją masę (su skysčiais), o labiau patyrę vairuotojai iškart pastebės važiuoklės su standžiu vamzdiniu plieniniu rėmu, 43 mm kasetės tipo priekine šake, kombinuotais galiniais amortizatoriais ir radialiniu keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportu atveriamas valdymo galimybes.
Neliks abejingų ir 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (perimto iš „CRF1100L Africa Twin“) charakteriui bei jo našumui. Variklio maksimali galia siekia 64 kW, o sukimo momentas – 98 Nm. Jis užtikrina puikią trauką žemų ir vidutinių sūkių diapazone, yra labai gyvybingas ir išsiskiria išraiškingu garsu.
Apie paprastą didžiojo „Rebel“ stilių iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Storas padangas priekyje ir gale dengia plieniniai purvasaugiai. Apvalus priekinis žibintas sujungia senas estetikos tradicijas su šiuolaikiškomis LED lemputėmis.
Po motociklo išore slepiasi daug šiuolaikinių technologijų: elektroninis droselis (TBW) su trimis standartiniais važiavimo režimais ir ketvirtuoju naudotojo pasirenkamu režimu, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC), priekinio rato pakėlimo valdymo ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, taip pat papildomai siūloma „Honda“ unikali automatinė šešių pavarų dėžė su dviguba sankaba.
VARIKLIS | |
Tipas |
Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas
|
Darbinis tūris (cm3) | 1084cm3 |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 92x 81.5mm |
Suspaudimo laipsnis | 10.1: 1 |
Galingumas KW/aps.per min. | 64kW/7,250min-1 (95/1/EC) |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 98Nm/4,750min-1 (95/1/EC) |
Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu |
Starteris | Elektrinis |
TRANSMISIJA | |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių / 6 laipsnių automatinė DCT |
Pagrindinis perdavimas | O formos žiedu užsandarinta grandinė |
MATMENYS | |
Ilgis (mm) | 2240mm |
Plotis (mm) | 853mm |
Aukštis (mm) | 1115mm |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1520mm |
Sėdynės aukštis | 710mm |
Prošvaisa (mm) | 120mm |
Degalų bako talpa (l) | 13,6L |
CO2 emisija (g/km) | 114 |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,9 |
PADANGOS | |
Priekinė | 130/70 B18 |
Galinė | 180/65 B16 |
RĖMAS | |
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 28° |
Pakabos eiga | 110mm |
Svoris | 223kg |
MODELIS | GALIA | SPALVOS | KAINA SU PVM |
CMX1100 REBEL | 64kW/7,250min | PEARL HAWKSEYE BLUE | 11 390 Eur |
CMX1100 REBEL DCT | 64kW/7,250min | PEARL HAWKSEYE BLUE | 12 490 Eur |
CMX1100 REBEL SPECIAL DCT | 64kW/7,250min | MAT BALLISTIC BLACK METALLIC FLARE ORANGE METALLIC |
13 390 Eur |
CMX1100 REBEL TOUR | 64kW/7,250min | IRIDIUM GRAY METALLIC | 12 890 Eur |
CMX1100 REBEL TOUR DCT | 64kW/7,250min | IRIDIUM GRAY METALLIC | 13 890 Eur |