Montesa COTA 4RT

Nuo tada, kai pirmą kartą pasirodė, „Montesa Cota 4RT“ pradėjo revoliuciją pasaulio važybose, kuriose iki tol dominavo dvitakčiai varikliai. Toks energijos šaltinis yra kompaktiškas, itin patikimas ir paprastas naudoti. Tačiau taip pat jie dažnai peikiami dėl to, kad stipriai teršia orą. Kad išspręstų šią problemą „Montesa“, glaudžiai bendradarbiavo su „Honda Motor Co.“, ir laukiant emisijos standartų, kurie turėjo būti priimti 2006 metais, sukūrė Montesa Cota 4RT, technologiškai pažengusį motociklą su kompaktišku ir revoliuciniu keturtakčiu 4-ių vožtuvų varikliu su PGM-FI elektronine degalų įpurškimo sistema. Motociklas pasirodė besantis labai taupus su žema teršalų emisija, žymiai didesne galia ir sukimo momentu. Motociklo inovatyvumas atsispindi ir jo važiuoklėje, kur buvo panaudota aliuminio rėmas ir aukštos kokybės SHOWA pakaba, žinoma dėl efektyvaus savo galinės pakabos sistemos dizaino. Visų nuostabai jau nuo pat pradžių 250cc variklis teoriškai galėjo rungtyniauti su geriausiais dvitakčiais panašaus pajėgumo varikliais.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

Montesa Cota 4RT 260 Montesa Cota 4RT Race Replica
VARIKLIS
Tipas Keturtaktis, vieno cilindro SOHC, aušinamas skysčiu
Darbinis tūris (cm3) 258,9cm3
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga 78×54,2mm
Suspaudimo laipsnis 10,5:1
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. 23,1Nm / 5,500rpm
Maitinimo sistema PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu
Starteris kojinis užvedimas
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 5 laipsnių
Pagrindinis perdavimas Grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2016mm
Plotis (mm) 830mm
Aukštis (mm) 1130mm
Atstumas tarp ašių (mm) 1321mm
Sėdynės aukštis 650mm
Prošvaisa (mm) 335mm
Degalų bako talpa (l) 1,9L
CO2 emisija (g/km) 67
Degalų sąnaudos (l/100 km) 2,9
PADANGOS
Priekinė 2.75 – 21
Galinė 4.00 – 18
STABDŽIAI
Priekiniai 185×3,5mm
Galiniai 150×2,5mm
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 23°
Pakabos eiga 63mm
Svoris 73,8kg 73kg

 

KAINA

 

MODELIS GALIA KAINA SU PVM
Montesa Cota 4RT 260 23,1Nm / 5,500rpm 8 556,00 Eur

PAPILDOMA INFORMACIJA