Konstruojant 2021 m. laidos CRF450R, buvo atnaujinta kiekviena detalė, išskyrus ratus ir variklį. Visapusiški pakeitimai atlikti tiesiogiai pritaikant praktines žinias, įgytas kuriant HRC CRF450RW modelį, 2019 m. čempionate atnešusį pergalę Timui Gajseriui. Naujas rėmas ir švytuoklė, taip pat geometrijos ir pakabos pakeitimai leido sumažinti motociklo svorį ir ženkliai pagerinti važiavimo charakteristikas atliekant posūkius. Modernizuota variklio įleidimo ir išleidimo sistema, pritaikyta nauja dekompresijos sistema ir išmetimo sistema su vienu duslintuvu valdymui žemų bei vidutinių sūkių diapazone pagerinti. Didesnė hidraulinė sankaba užtikrina geresnį valdymą lengviau spaudžiant svirtelę. Kompaktiškesnės plastikinės dalys ir mažesnių matmenų sėdynė suteikia didesnę judėjimo laisvę.

2021 m. laidos CRF450R patobulintas ir atnaujintas daugelyje sričių. Šios modernizacijos tema – „Tikslus posūkių atlikimas“. Patobulinus rėmą ir porėmį, motociklas visų pirma tapo 2 kg lengvesnis. Dėl pakoreguoto rėmo ir švytuoklės standumo balanso, patobulintos važiuoklės geometrijos, aukštesnės prošvaisos bei pakabos pakeitimų optimizuotos važiavimo charakteristikos atliekant posūkius. 2019 m. čempionato nugalėtojo Timo Gajserio patirtispadėjo sumažinti motociklininko nuovargį, kad ir mėgėjai, ir profesionalai galėtų visuomet pademonstruoti optimalų važiavimo laiką.

Variklis taip pat patobulintas panaudojant HRC praktines žinias ir pagrindinį dėmesį skiriant sukimo momentui žemų bei vidutinių sūkių diapazone. Į kitą vietą perkeltas dekompresorius, padidinta oro kameros talpa, atnaujintas droselinės sklendės korpusas ir pakeista išleidimo kanalų forma. Įrengtas naujas išmetimo vamzdis, vietoj dviejų duslintuvų panaudotas vienas.

Didesnės talpos hidraulinė sankaba užtikrina lengvesnį svirtelės veikimą. Iš kitų svorį mažinančių dalių minėtinas mažesnis degalų siurblys ir optimizuotas magnio cilindrų bloko galvutės dangtelis. Motociklininko patogumui taip pat panaudotos lengvesnės bei plonesnės plastikinės dalys ir įrengta mažesnė sėdynė (gale ji žemesnė). Šiuos kompleksinius pakeitimus užbaigia nauja, patraukli raudonos spalvos grafika.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

VARIKLIS
Tipas
Keturtaktis, vieno cilindro Unicam SOHC, aušinamas skysčiu
Darbinis tūris (cm3) 449,7cm3
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 5 laipsnių
Pagrindinis perdavimas Grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2175mm
Plotis (mm) 827mm
Aukštis (mm) 1260mm
Atstumas tarp ašių (mm) 1477mm
Sėdynės aukštis 910mm
Prošvaisa (mm) 278mm
Degalų bako talpa (l) 8,5L
PAKABA
Priekinė Showa 49mm coil spring fork
Galinė
Showa monoshock using Honda Pro-Link system
PADANGOS
Priekinė 120/70-17 Diablo Rosso 2
Galinė 150/60-17 Diablo Rosso 2
STABDŽIAI
Priekiniai 320mm hydraulic wave disc
Galiniai 240mm hydraulic wave disc
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 27,1°
Svoris 121kg

KAINA

 

MODELIS KAINA SU PVM
Redmoto CRF450RX Supermoto 11 974,00 Eur