Aplink rajoną ar aplink pasaulį. XL750 „Transalp“ nuveš ten, kur reikia. 2025 metų modelio atnaujinimai:
Pirmasis „Transalp“ modelis debiutavo 1986 metais. Varomas 583cc V-Twin variklio, motociklas tapo savotiška legenda. Dėl laikui nepavaldaus dizaino, aukštos gamybos kokybės bei patikimumo, net ir šiandien pirmosios kartos „Transalp“ sutinkami Europos keliuose.
XL750 „Transalp“ į „Honda“ gretas Europoje grįžo 2023 metais, siekiant vairuotojams pasiūlyti vidutinio dydžio Adventure motociklą. Ne veltui „Transalp“ buvo pramintas „mažąja Afrika“.
Atnaujintas 2025 metų modelio priekis – su savotiškomis stiliaus užuominomis į didesnį „Africa Twin“ motociklą. Naujas priekinis projekcinis LED žibintas, kuriame įrengtos ilgosios ir trumposios šviesos.
Virš žibinto įrengtas naujas iš „Durabio“ biodervos pagamintas itin skaidrus apsauginis stiklas. Naujas motociklo dizainas reikšmingai pagerino „Transalp“ aerodinamines savybes, geriau paskirstant oro srautus, suteikiant daugiau komforto vairuotojui ir pagerinant motociklo valdymą.
„Transalp“ įdiegtas naujas 5 colių TFT prietaisų skydelis. Ekrane panaudota optiškai sujungtų sluoksnių technologija, tarp ekrano sluoksnių nepaliekant oro tarpo. Rezultatas – itin ryškus, net tiesioginėse saulės spinduliuose puikiai matomas vaizdas.
Galima pasirinkti skirtingus rodmenų atvaizdavimo stilius bei prie skydelio per „Honda RoadSync“ sąsają prijungti išmanųjį telefoną.
„Transalp“ varomas dviejų cilindrų 8 vožtuvų varikliu. Maksimali galia siekia siekia 67.5 kW esant 9500 sūkių per minutę, o sukimo momentas – 75 Nm ties 7250 apsukų. Sukimo momentas plačiai paskirstytas žemų ir vidutinių sūkių diapazone.
Modelis komplektuojamas su sankabos asistentu ir praslystančia sankaba, kuri apsaugo nuo galinio rato prašokimo staigiai stabdant ar greitai jungiant žemesnę pavarą.
„Transalp“ komplektuojamas su elektroninio akceleratoriaus „Throttle by Wire“ sistema ir keturiais važiavimo režimais: Sport, Standard, Rain bei Gravel. User režimas leidžia nustatyti savo parinktis. Visi pakeitimai valdomi per spalvotą 5 colių TFT prietaisų skydelį.
„Transalp“ rėmas sveria tik 18.3 kg. Prieš modelio atnaujinimą „Honda“ inžinierių komanda Europoje nuvažiavo tūkstančius kilometrų. To rezultatas – patobulinti pakabos nustatymai. 2025 metų modelis komfortiškiau važiuoja keliu ir geriau sugeria bekelės nelygumus.
Motociklas komplektuojamas su „Showa“ 43mm SFF-CA USD šakėmis (200 mm eiga). Galinis „Showa“ amortizatorius su papildomu kompensatoriaus rezervuaru turi 190 mm eigą.
VARIKLIS | |
Tipas | Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas |
Darbinis tūris (cm3) | 755 cm3 |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 87 x 63,5mm |
Suspaudimo laipsnis | 11,0:1 |
Galingumas KW/aps.per min. | 67,5kW/9,500min-1 (95/1/EC) |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 75Nm/7,250min-1 (95/1/EC) |
Maksimalus greitis | 195 km/h |
Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu |
Starteris | Elektrinis |
TRANSMISIJA | |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių mechaninė |
Pagrindinis perdavimas | Grandinė |
MATMENYS | |
Ilgis (mm) | 2325 |
Plotis (mm) | 838 |
Aukštis (mm) | 1450 |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1560 |
Sėdynės aukštis | 850 |
Prošvaisa (mm) | 210 |
Degalų bako talpa (l) | 16,9 |
CO2 emisija (g/km) | 103 |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,35 |
PAKABA | |
Priekinė | „Showa“ 43 mm SFF-CA apverstos šakės, 200mm eiga |
Galinė | Vienas amortizatorius, „Pro-Link“ švytuoklė, 190mm eiga |
PADANGOS | |
Priekinė | 90/90-R21 M/C 54H |
Galinė | 150/70-R18 M/C 70H |
RĖMAS | |
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 27° |
Pakabos eiga | 11mm |
Svoris | 210kg |
MODELIS | GALIA | SPALVOS | KAINA SU PVM |
XL750 Transalp | 67,5kW/9,500min | ROSS WHITE GRAPHITE BLACK PEARL DEEP MUD GRAY |
11 080 Eur |