XL750 TRANSALP
2025 modelis

Aplink rajoną ar aplink pasaulį. XL750 „Transalp“ nuveš ten, kur reikia. 2025 metų modelio atnaujinimai:

  • Nauja modelio išvaizda
  • Nauji priekiniai žibintai
  • Atnaujintas priekinis stiklas
  • Dvi naujos spalvos
„Mažoji Afrika“

Pirmasis „Transalp“ modelis debiutavo 1986 metais. Varomas 583cc V-Twin variklio, motociklas tapo savotiška legenda. Dėl laikui nepavaldaus dizaino, aukštos gamybos kokybės bei patikimumo, net ir šiandien pirmosios kartos „Transalp“ sutinkami Europos keliuose.

XL750 „Transalp“ į „Honda“ gretas Europoje grįžo 2023 metais, siekiant vairuotojams pasiūlyti vidutinio dydžio Adventure motociklą. Ne veltui „Transalp“ buvo pramintas „mažąja Afrika“.

Dizainas

Atnaujintas 2025 metų modelio priekis – su savotiškomis stiliaus užuominomis į didesnį „Africa Twin“ motociklą. Naujas priekinis projekcinis LED žibintas, kuriame įrengtos ilgosios ir trumposios šviesos.

Virš žibinto įrengtas naujas iš „Durabio“ biodervos pagamintas itin skaidrus apsauginis stiklas. Naujas motociklo dizainas reikšmingai pagerino „Transalp“ aerodinamines savybes, geriau paskirstant oro srautus, suteikiant daugiau komforto vairuotojui ir pagerinant motociklo valdymą.

Prietaisų skydelis

„Transalp“ įdiegtas naujas 5 colių TFT prietaisų skydelis. Ekrane panaudota optiškai sujungtų sluoksnių technologija, tarp ekrano sluoksnių nepaliekant oro tarpo. Rezultatas – itin ryškus, net tiesioginėse saulės spinduliuose puikiai matomas vaizdas.

Galima pasirinkti skirtingus rodmenų atvaizdavimo stilius bei prie skydelio per „Honda RoadSync“ sąsają prijungti išmanųjį telefoną.

Variklis

„Transalp“ varomas dviejų cilindrų 8 vožtuvų varikliu. Maksimali galia siekia siekia 67.5 kW esant 9500 sūkių per minutę, o sukimo momentas – 75 Nm ties 7250 apsukų. Sukimo momentas plačiai paskirstytas žemų ir vidutinių sūkių diapazone.

Modelis komplektuojamas su sankabos asistentu ir praslystančia sankaba, kuri apsaugo nuo galinio rato prašokimo staigiai stabdant ar greitai jungiant žemesnę pavarą.

Throttle by Wire

„Transalp“ komplektuojamas su elektroninio akceleratoriaus „Throttle by Wire“ sistema ir keturiais važiavimo režimais: Sport, Standard, Rain bei Gravel. User režimas leidžia nustatyti savo parinktis. Visi pakeitimai valdomi per spalvotą 5 colių TFT prietaisų skydelį.

Pakaba

„Transalp“ rėmas sveria tik 18.3 kg. Prieš modelio atnaujinimą „Honda“ inžinierių komanda Europoje nuvažiavo tūkstančius kilometrų. To rezultatas – patobulinti pakabos nustatymai. 2025 metų modelis komfortiškiau važiuoja keliu ir geriau sugeria bekelės nelygumus.

Motociklas komplektuojamas su „Showa“ 43mm SFF-CA USD šakėmis (200 mm eiga). Galinis „Showa“ amortizatorius su papildomu kompensatoriaus rezervuaru turi 190 mm eigą.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

VARIKLIS
Tipas Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas
Darbinis tūris (cm3) 755 cm3
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga 87 x 63,5mm
Suspaudimo laipsnis 11,0:1
Galingumas KW/aps.per min. 67,5kW/9,500min-1 (95/1/EC)
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. 75Nm/7,250min-1 (95/1/EC)
Maksimalus greitis 195 km/h
Maitinimo sistema PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu
Starteris Elektrinis
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 6 laipsnių mechaninė
Pagrindinis perdavimas Grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2325
Plotis (mm) 838
Aukštis (mm) 1450
Atstumas tarp ašių (mm) 1560
Sėdynės aukštis 850
Prošvaisa (mm) 210
Degalų bako talpa (l) 16,9
CO2 emisija (g/km) 103
Degalų sąnaudos (l/100 km) 4,35
PAKABA
Priekinė „Showa“ 43 mm SFF-CA apverstos šakės, 200mm eiga
Galinė Vienas amortizatorius, „Pro-Link“ švytuoklė, 190mm eiga
PADANGOS
Priekinė 90/90-R21 M/C 54H
Galinė 150/70-R18 M/C 70H
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 27°
Pakabos eiga 11mm
Svoris 210kg

KAINA

 

MODELIS GALIA SPALVOS KAINA SU PVM
XL750 Transalp 67,5kW/9,500min ROSS WHITE
GRAPHITE BLACK
PEARL DEEP MUD GRAY
11 080 Eur