Legendinė „Honda“ vapsva CB750 „Hornet“ atsinaujino! Svarbiausios 2025 metų modelio naujienos:
Nuo pat debiuto 1998 metais CB600F „Hornet“ pelnė Europos vairuotojų simpatijas. Kompaktiška, naked forma puikiai tiko važiuoti mieste, o variklio galia ir manevringumas leido entuziastingai raižyti posūkius užmiestyje.
Smagus, lengvas ir prieinamas.
2023 metais „Hornet“ modelis grįžo į „Honda“ modelių gamą Europoje.
Dviejų cilindrų 755cc 8 vožtuvų variklis mėgsta aukštas apsukas. Jo galia siekia 67.5 kW esant 9500 sūkių per minutę, o sukimo momentas – 75 Nm ties 7250 apsukų. Tačiau galia plačiai paskirstyta ir žemų bei vidutinių sūkių diapazone.
Modelis komplektuojamas su sankabos asistentu ir praslystančia sankaba, kad būtų išvengta galinio rato prašokimo staigiai stabdant ar greitai jungiant žemesnę pavarą.
Akceleracija valdoma elektronine „Throttle by Wire“ sistema su trimis režimais: Sport, Rain ir Standard. Papildomas User režimas leidžia pagal save nustatyti akceleracijos, stabdymo varikliu bei praslydimo kontrolės nustatymus. Sukibimą prižiūri „Honda Selectable Torque Control“ antipraslydimo sistema. Esant poreikiui, ją galima visiškai išjungti.
„Hornet“ stilius – iki skustuvo ašmenų užaštrintas minimalizmas. Pagrindinis jo bruožas – vapsvos sparno formos kuro bakas ir vapsvos galvos formos priekinė dalis.
Priekyje įdiegtas naujas projekcinis dvigubas LED žibintas, kuriame įkomponuotos ilgosios ir trumposios šviesos. Apsauginis skydelis nuo vėjo – taip pat atnaujinto dizaino, pabrėžiant motociklo gatvės kovotojo stilių.
„Hornet“ įdiegtas naujas 5 colių TFT prietaisų skydelis. Ekrane panaudota optiškai sujungtų sluoksnių technologija, tarp ekrano sluoksnių nepaliekant oro tarpo. Rezultatas – itin ryškus, net tiesioginėse saulės spinduliuose puikiai matomas vaizdas.
Galima pasirinkti skirtingus rodmenų atvaizdavimo stilius bei prie skydelio per „Honda RoadSync“ sąsają prijungti išmanųjį telefoną.
Nė vieno papildomo gramo svorio. Tai visada buvo „Hornet“ devizas. Modelio rėmas sveria vos 16.6 kg (palyginti, CB650R – 18.5 kg). Viso „Hornet“ sveria tik 192 kg.
Priekyje montuojamos „Showa“ 41mm SFF-BP USD šakės su 130mm eiga. Galinis amortizatorius valdomas per „Pro-Link“ su 7 pasipriešinimo lygio nustatymais.
VARIKLIS | |
Tipas | Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas |
Darbinis tūris (cm3) | 755 cm3 |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 87 x 63,5mm |
Suspaudimo laipsnis | 11,0:1 |
Galingumas KW/aps.per min. | 67,5kW/9,500min-1 (95/1/EC) |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 75Nm/7,250min-1 (95/1/EC) |
Maksimalus greitis | 205 km/h |
Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu |
Starteris | Elektrinis |
TRANSMISIJA | |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių |
Pagrindinis perdavimas | Grandinė |
MATMENYS | |
Ilgis (mm) | 2090 |
Plotis (mm) | 780 |
Aukštis (mm) | 1085 |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1420 |
Sėdynės aukštis | 795 |
Prošvaisa (mm) | 140 |
Degalų bako talpa (l) | 15,2 |
CO2 emisija (g/km) | 100 |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,35 |
PADANGOS | |
Priekinė | 120/70-ZR17 |
Galinė | 160/60-ZR17 |
RĖMAS | |
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 25° |
Pakabos eiga | 99mm |
Svoris | 192kg |
MODELIS | GALIA | SPALVOS | KAINA SU PVM |
CB750 Hornet | 67,5kW/9,500min | MATT PEARL GLARE WHITE GLINT WAVE BLUE METALLIC DIGITAL SILVER METALLIC MAT BALLISTIC BLACK METALLIC |
8 360 Eur |