Modelis debiutavo 2017 metais kaip CRF250 Rally. Jį tiesiogiai įkvėpė Dakarui skirtas HRC CRF450 Rally lenktyninis motociklas. 2021 metais pasirodė CRF300L bei CRF300 Rally modeliai. 2025 metais CRF300L Rally sulaukė reikšmingų atnaujinimų:
CRF300 Rally varomas vieno cilindro 286cc darbo tūrio varikliu. Maksimali galia siekia 20.1 kW, o sukimo momentas – 26.6 Nm. Trumpos pavaros nuo pirmos iki penktos leidžia greitai įsibėgėti ir pasirūpina, kad maksimalus variklio našumas visada po ranka. Šešta pavara skirta važiavimui pastoviu greičiu. 2025 metų modelyje dėl patobulinto šoninio gaubto geriau pašalinamas karštas oras iš variklio.
Motociklas komplektuojamas su sankabos asistentu ir praslystančia sankaba.
„Rally“ komplektuojamas su 43mm „Showa“ apverstomis šakėmis (234 mm eiga), galinis „Showa“ amortizatorius valdomas per „Pro-Link“ sistemą (260 mm eiga). 2025 metų modelyje patobulintas pakabos standumas, kad motociklas stabiliau važiuotų bet kokia kelio danga.
Patobulinta stabdymo sistema, kurioje rasite lenktyniniuose CRF motocikluose naudojamus sprendimus.
2025 metais „Rally“ kuro bakas padidintas 2.7 litro. Dabar jo talpa siekia 12.8 l, kad galėtumėte leistis į ilgesnes keliones. Su pilnu baku galima įveikti iki 413 kilometrų.
Kelionėse „plaukiojantis“ priekinis apsauginis stiklas bei priekinio aptako dizainas efektyviai nukreipia oro srautus nuo vairuotojo. „Rally“ modelyje (kitaip nei CRF300L) vairo rankenos yra su papildomais svoriais, kad sumažintų vibraciją.
Motociklas komplektuojamas su galingu priekiniu dvigubu LED žibintu. 2025 metų modelyje taip pat įdiegti LED posūkių žibintai.
Informacija vairuotojui pateikiama ryškiame LCD skydelyje, kuriame rasite spidometrą, tachometrą, kuro sąnaudas, vidutinį greitį, chronometrą ir pavaros padėties indikatorių. Skydelio svoris – vos 70 gramų. Kaip papildomą priedą galima įdiegti USB Type-C įkrovos lizdą.
VARIKLIS | |
Tipas | Keturtaktis, vieno cilindro DOHC, aušinamas skysčiu |
Darbinis tūris (cm3) | 286cm3 |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 76 x 63mm |
Suspaudimo laipsnis | 10.7: 1 |
Galingumas KW/aps.per min. | 20,1kW/8,500min-1 (95/1/EC) |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 26,6Nm/6,500min-1 (95/1/EC) |
Maksimalus greitis | 135 km/h |
Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu |
Starteris | Elektrinis |
TRANSMISIJA | |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių |
Pagrindinis perdavimas | Grandinė |
MATMENYS | |
Ilgis (mm) | 2230 |
Plotis (mm) | 920 |
Aukštis (mm) | 1415 |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1445 |
Sėdynės aukštis | 885 |
Prošvaisa (mm) | 275 |
Degalų bako talpa (l) | 12,8 |
CO2 emisija (g/km) | 73 |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 3,1 |
PADANGOS | |
Priekinė | 80/100-21 (51P) |
Galinė | 120/80-18 (62P) |
RĖMAS | |
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 27,5° |
Pakabos eiga | 109mm |
Svoris | 153kg |
Apsisukimo spindulys | 2,3m |
MODELIS | GALIA | SPALVOS | KAINA SU PVM |
CRF300L 2025 | 20,1kW/8,500min | EXTREME RED | 7450 Eur |