2021 metų modelis

• Naujas 286 cm³ variklis su didesne stūmoklio eiga išvysto 10 proc. didesnę galią ir sukuria 18 proc. aukštesnį sukimo momentą.
• 4 kg sumažintas parengto motociklo svoris leido 13 proc. pagerinti galios ir svorio santykį.
• Naujas rėmas, pakaba su ilgesne eiga, aukštesnė prošvaisa, patobulinta vairo valdymo geometrija bei vairuotojo sėdėjimo padėtis užtikrina geresnį valdymą ir manevringumą važiuojant bekele.
• Abiejuose modeliuose komplektuojamas naujas ryškus LCD ekranas.
• CRF300 RALLY su 2,7 l didesne degalų bako talpa ir žemesne sėdyne siūlo aukštesnio lygio komfortą leidžiantis į tolimas keliones.

Daugiau galios

Dabar EURO5 reikalavimus atitinkančio, skysčiu aušinamo, 286 cm³ 4 vožtuvų vieno cilindro DOHC variklio maksimali galia siekia 20,1 kW esant 8500 aps./min., o dėl ilgesnės stūmoklio eigos jo maksimalus sukimo momentas yra net 18 proc. didesnis – 26,6 Nm esant 6500 aps./min. (anksčiau buvo 18,2 kW esant 8500 aps./min. ir 22,6 Nm esant 6750 aps./min.).

Dėl naujų įleidimo vožtuvų paskirstymo fazių nustatymų ir patobulintų oro įsiurbimo bei išmetimo sistemų variklis lengviau „kvėpuoja“. Trumpesnės pirmosios penkios pavaros dar labiau sustiprina aukštesnio sukimo momento ir didesnės galios privalumus, o ilgesnė šeštoji pavara leidžia labiau atsipalaiduoti važiuojant dideliu greičiu.

Dabar galinį ratą valdo pagalbinė / praslystančioji sankaba, dėl kurios 20 proc. sumažėja svirties apkrova.

Mažesnis svoris

Pagrindiniai veiksniai, lėmę 4 kg mažesnį bendrą motociklo svorį, yra naujos konstrukcijos plieninis pusiau dvigubas rėmas, aliumininė švytuoklė ir apatinis traversas.

Jiems būdingas pakoreguotas standumo balansas su didesniu šoniniu lankstumu – dėl šių patobulinimų motociklas greičiau reaguoja ir geriau paklūsta kontrolei.

Atitinkamai patobulinta vairo valdymo geometrija, pailginta pakabos eiga (CRF300L – 10 mm priekyje ir 20 mm gale, CRF300 RALLY – 10 mm priekyje) ir paaukštinta prošvaisa.

Patogesnė sėdėsena

Platesnė CRF300 RALLY sėdynė su guminiu amortizatoriumi dabar yra 10 mm žemesnė – jos aukštis siekia 885 mm; degalų bako talpa padidėjo 2,7 l – iki 12,8 l.

Vairo rankenų viduje yra svarmenys, kad būtų iki minimumo sumažinta vibracija, o ant pakojų – guminiai intarpai.

Didesniam patvarumui užtikrinti LED indikatoriai dabar montuojami su lanksčiais tvirtinimo elementais.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

VARIKLIS
Tipas Keturtaktis, vieno cilindro DOHC, aušinamas skysčiu
Darbinis tūris (cm3) 286cm3
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga 76 x 63mm
Suspaudimo laipsnis 10.7: 1
Galingumas KW/aps.per min. 20,1kW/8,500min-1 (95/1/EC)
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. 26,6Nm/6,500min-1 (95/1/EC)
Maitinimo sistema PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu
Starteris Elektrinis
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 6 laipsnių
Pagrindinis perdavimas Grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2230
Plotis (mm) 920
Aukštis (mm) 1415
Atstumas tarp ašių (mm) 1445
Sėdynės aukštis 885
Prošvaisa (mm) 275
Degalų bako talpa (l) 12,8
CO2 emisija (g/km) 73
Degalų sąnaudos (l/100 km) 3,1
PADANGOS
Priekinė 80/100-21 (51P)
Galinė 120/80-18 (62P)
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 27,5°
Pakabos eiga 109mm
Svoris 153kg
Apsisukimo spindulys 2,3m

KAINA

 

MODELIS GALIA KAINA SU PVM
2021 CRF300 Rally 20,1kW/6,500min 7 452,00 Eur