„Honda CRF1000L“ pasirodė 2016 modelio metais. Tai buvo visiškai naujas multifunkcinis motociklas, skirtas ir savaitgalio išvykoms, ir rimtoms ekspedicijoms.
2018 metais modelyje pristatyta automatinė dviejų sankabų transmisija (DCT), įdiegta Throttle-by-Wire sistema su 4 važiavimo režimais, išplėsti Honda Selectable Torque Control sistemos nustatymai, patobulintas variklis ir išmetimo sistema. Atnaujinta motociklo išvaizda.
2020 metais modelis išaugo į „CRF1100L“ – įdiegtas 1084cc darbo tūrio variklis.
Naujojo modelio atnaujinimai dar labiau paryškino „Africa Twin“ bekelės charakterį.
„Africa Twin“ šiemet žengia į naują kokybės kategoriją. Modelis tapo dar labiau pritaikytas bekelės iššūkiams.
„Africa Twin“ modelyje kaip papildoma įranga pirmąkart siūloma reguliuojama šiam modeliui specialiai pritaikyta „Showa EERA“ („Showa Electronically Equipped Ride Adjustment“) pakabos sistema. Ši sistema anksčiau siūlyta tik su „Adventure Sports“ modeliu.
„Showa EERA“ leidžia motociklo pakabą pritaikyti važiavimui skirtingomis sąlygomis keičiant galinių spyruoklių įtempimą: per skaitmeninį prietaisų skydelį galima pasirinkti SOFT, MID, HARD, OFF-ROAD bei USER režimus.
Elektroninė reguliuojama pakaba pasitarnauja kelionėse, kai dažnai keičiasi kelio danga bei motociklu vežamo bagažo svoris. Reguliuojama pakaba užtikrina tiek vairuotojo komfortą, tiek geresnį motociklo valdymą įvairiomis sąlygomis.
„Africa Twin“ yra „Honda“ Adventure segmento flagmanas. Šiuose motocikluose įdiegti pažangiausi, keliaujant itin praverčiantys technologiniai sprendimai.
Technologijų paketas apima Honda Selectable Torque Control su šešių ašių inercijos jutikliais, Cornering ABS palengvinančią stabdymą posūkiuose, važiavimą posūkiuose įvertinančią DCT automatinės pavaros sistemą, Wheelie Control bei Rear Lift Control, saugančias nuo ratų „pabėgimo“.
Komfortą ilgose kelionėse užtikrina greičio palaikymo sistema, 6,5 colio lietimui jautrus prietaisų skydelis, „Apple Carplay“ bei „Android Auto“ palaikymas bei LED žibintai.
VARIKLIS | |
Tipas |
Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, skysčiu aušinamas
|
Darbinis tūris (cm3) | 1084cm3 |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 92x 81.5mm |
Suspaudimo laipsnis | 10.5:1 |
Galingumas KW/aps.per min. | 75kW/7,500min-1 |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 112Nm/5,500min-1 |
Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu |
Starteris | Elektrinis |
TRANSMISIJA | |
Pavarų dėžė | 6 laipsnių / 6 laipsnių automatinė DCT |
Pagrindinis perdavimas | O formos žiedu užsandarinta grandinė |
MATMENYS | |
Ilgis (mm) | 2330mm |
Plotis (mm) | 960mm |
Aukštis (mm) | 1485mm |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1575mm |
Sėdynės aukštis | 850/870mm |
Prošvaisa (mm) | 250mm |
Degalų bako talpa (l) | 28,8L |
CO2 emisija (g/km) | 114 |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,9 |
PADANGOS | |
Priekinė | 90/90-21M/C 54H (bekamerinė) |
Galinė | 150/70R18M/C 70H (bekamerinė) |
PAKABA | |
Priekyje | Reguliuojama Showa 45mm šakė su rankiniu kietumo nustatymu; 230mm eiga.
arba SHOWA teleskopinės šakės (45 mm vid. spindulys) bei elektroniniu valdikliu (SHOWA EERA) pakabos kietumui reguliuoti; 230 mm eiga |
Gale | Pro-Link su SHOWA dujiniu amortizatoriumi, hidrauliniu valdikliu; 220mm rato eiga
arba Pro-Link su SHOWA dujiniu amortizatoriumi, hidrauliniu valdikliu ir elektroniniu valdymo bloku (SHOWA EERA), suspaudimo laipsnio ir kietumo nustatymais; 220mm rato eiga |
RĖMAS | |
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 27°5 |
Pakabos eiga | 106mm |
Svoris | MT – 231kg / DCT – 242 kg / MT ES – 233 kg / DCT ES – 244 kg |
MODELIS | GALIA | SPALVA | KAINA SU PVM |
CRF1100L Africa Twin | 75kW/7 500min | MAT BALLISTIC BLACK METALLIC GRAND PRIX RED |
14 990,00 Eur |
CRF1100L Africa Twin DCT | 75kW/7 500min | MAT BALLISTIC BLACK METALLIC GRAND PRIX RED |
16 190,00 Eur |
CRF1100L Africa Twin Showa Eera | 75kW/7 500min | MAT BALLISTIC BLACK METALLIC GRAND PRIX RED PEARL GLARE WHITE |
16 890,00 Eur |
CRF1100L Africa Twin DCT Showa Eera | 75kW/7 500min | MAT BALLISTIC BLACK METALLIC GRAND PRIX RED PEARL GLARE WHITE |
18 090,00 Eur |