„Africa Twin“ patobulėjo. „Africa Twin“ ir jo giminaitis „Adventure Sports“ buvo visapusiškai modernizuoti: lengvesni, galingesni, apginkluoti pažangiausiomis technologijomis ir įgiję individualesnį charakterį jie yra iš pagrindų pasirengę tikriems nuotykiams – nuo žygių bekele iki tarpžemyninio maratono.
Platų elektroninės įrangos, kurią valdo naujas šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU), komplektą sudaro elektroninis droselis („Ride by Wire“) ir „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat naujos funkcijos, tokios kaip pastovaus greičio palaikymo sistema, ABS atliekant posūkius, priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo bei avarinio stabdymo signalizacijos sistemos. Galimi šeši važiavimo režimai – keturi siūlo įvairioms važiavimo sąlygoms pritaikytus galios, stabdymo varikliu ir ABS charakteristikų lygius („Tour“, „Urban“, „Gravel“ ir „Off-road“), o du naudotojo režimai leidžia motociklininkui pasirinkti savo norimus šių parametrų derinius.
2019 m. Europos rinkoje pasirodysiantis „Africa Twin“ dabar varomas 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (ankstesnė versija buvo 998 cm³ darbinio tūrio), kuris atitinka „Euro5“ standartą. Įvairūs variklio patobulinimai, įskaitant pakeistą vožtuvo pakėlimo aukštį, aliuminines cilindrų įvores ir naują išmetimo reguliavimo vožtuvą, užtikrina dar didesnį našumą. Be to, variklis atitinka naujus griežtus 2020 m. „Euro5“ standarto reikalavimus. Maksimali galia padidėjo 7 proc. (iki 75 kW esant 7500 aps./min.), o maksimalus sukimo momentas – 6 proc. (iki 105 Nm esant 6250 aps./min.). Nors šie variklio rodikliai ir padidėjo, tačiau jam būdingas sklandus galios ir sukimo momento perdavimas bei išskirtinis skleidžiamas garsas nepasikeitė.
CRF1100L Africa Twin | CRF1100L Africa Twin DCT | |
VARIKLIS | ||
Tipas | Skysčiu aušinamas, keturtaktis, 8 vožtuvų, lygiagrečiai išdėstytų dviejų cilindrų | |
Darbinis tūris (cm3) | 1084cm3 | |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 92 x 81,5mm | |
Galingumas KW/aps.per min. | 75kW/7 500min-1 (95/1/EC) | |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 105Nm/6 250min-1 (95/1/EC) | |
Maitinimo sistema | PGM-FI su elektroniniu įpurškimu | |
Starteris | Elektrinis | |
TRANSMISIJA | ||
Pavarų dėžė | 6 laipsnių | 6 laipsnių DCT |
Pagrindinis perdavimas | O formos žiedu užsandarinta grandinė | |
MATMENYS | ||
Ilgis (mm) | 2330mm | |
Plotis (mm) | 960mm | |
Aukštis (mm) | 1395mm | |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1575mm | |
Sėdynės aukštis | 850/870mm | |
Prošvaisa (mm) | 250mm | |
Degalų bako talpa (l) | 18,8L | |
CO2 emisija (g/km) | 112 | 110 |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 4,9 | 4,8 |
PADANGOS | ||
Priekinė | 90/90-R21, kamerinė | |
Galinė | 150/70-R18, kamerinė | |
RĖMAS | ||
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 27.5° | |
Pakabos eiga | 113mm | |
Svoris | 226kg | 236kg |
Apsisukimo spindulys | 2,6m |
MODELIS | GALIA | KAINA SU PVM |
CRF1100L Africa Twin | 75kW/7 500min | 15 115,00 Eur |
CRF1100L Africa Twin DCT | 75kW/7 500min | 16 123,00 Eur |