NC750X
2025 modelis

Vargu, ar rasite motociklą, kuris taip puikiai jaučiasi ir kasdienėse kelionėse mieste, ir ilgose moto išvykose. Vienas populiariausių Europos dviejų cilindrų motociklų 2025 metų moto sezoną pasitinka reikšmingai atnaujintas.

  • Nauja motociklo išvaizda
  • Naujas priekinis LED žibintas
  • Naujas spalvotas 5 colių TFT prietaisų skydelis su valdymo svirtele ant vairo
  • Naujas ratlankių dizainas
  • Nauja priekinių stabdžių sistema
  • Korpuso gamybai naudojama biologinės kilmės „Durabio“ medžiaga
  • Keturios naujos spalvos
Sėkmės paslaptis

Nuo savo debiuto 2012 metais (kaip NC700X modelis), NC750X tapo vienu populiariausių motociklų Europoje. Prie modelio sėkmės prisidėjo novatoriškas, smagiai sukimo momentą perduodantis, ekonomiškas dviejų cilindrų variklis, patogi ir erdvi vairavimo pozicija, patogi sėdynė, plačios vairo rankenos, paklusni pakaba ir Adventure stiliaus išvaizda. Trumpai tariant, tai universalus motociklas, su kuriuo lengva ir kelionėse, ir kasdienybėje.

Naujas dizainas

2025 metų modelis išsiskiria dinamiška išvaizda ir aštriomis linijomis. Pasikeitė aptakų ir gaubtų tvirtinimas – apdailos detales lengviau uždėti ir nuimti prižiūrint motociklą. Motociklo priekį paryškina naujas galingas LED žibintas ir apsauginis stiklas nuo vėjo. Kaip papildomus priedus galima užsakyti reguliuojamo aukščio priekinį stiklą bei komfortiškesnę sėdynę.

Išskirtinis bruožas

NC750X išskirtinė savybė – net 23 l talpos priekinė dėtuvė, įrengta kuro bako vietoje. Joje telpa Adventure stiliaus šalmas. Kaip papildomą priedą galima užsisakyti USB jungtį.

Prietaisų skydelis

Dar viena naujovė – 5 colių spalvotas TFT prietaisų skydelis. Ekrane panaudota optiškai sujungtų sluoksnių technologija, tarp ekrano sluoksnių nepaliekant oro tarpo. Rezultatas – itin ryškus, net tiesioginėse saulės spinduliuose puikiai matomas vaizdas. Galima pasirinkti skirtingus rodmenų atvaizdavimo stilius bei prie skydelio per „Honda RoadSync“ sąsają prijungti išmanųjį telefoną.

Variklis

NC750X varomas skysčiu aušinamu SOHC 8 vožtuvų dviejų cilindrų varikliu. Maksimali galia siekia 43.1kW esant 6,750 sūkių per minutę. Maksimalus sukimo momentas – 69 Nm ties 4,750 sūkių. Sukimo momentas tolygiai paskirstytas optimaliam perdavimui žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Siūloma ir A2 kategorijos versija su iki 35 kW apribota galia.

Throttle by Wire

Akceleracija valdoma elektronine „Throttle by Wire“ sistema su trimis režimais: Sport, Rain ir Standard. Papildomas User režimas leidžia pagal save nustatyti akceleracijos, stabdymo varikliu bei praslydimo kontrolės nustatymus.

Antipraslydimo sistema

Trijų intensyvumo lygių „HSTC“ sukibimo kontrolės (antipraslydimo) sistema montuojama ir modeliuose su mechanine, ir su automatine dviejų sankabų DCT transmisija. Modeliuose su mechanine transmisija įdiegta praslystančios sankabos sistema.

DCT transmisija

NC750X yra vienas iš prieinamiausių „Honda“ modelių, kuriame įdiegta unikali automatinė dvigubos sankabos DCT transmisija. 2025 metų modelyje „Honda“ patobulino pavarų dėžės veikimą pajudant iš vietos bei važiuojant nedideliu – iki 10 km/h greičiu. Judant lėtai, eismo spūstyse (start-stop sąlygomis) sistema persijungia į specialų veikimo režimą.

Pakaba

Modelis komplektuojamas su 41mm teleskopinėmis 120mm eigos „Showa Dual Bending Valves“ tipo šakėmis. Galinė pakaba valdomas per „Pro-Link“. Galima keisti spyruoklės apkrovą. Modelio naujiena – atnaujinta stabdžių sistema. Priekyje montuojami dvigubi plaukiojantys 296 mm stabdžių diskai. NC750X komplektuojamas su naujo „3by3“ dizaino lengvo lydinio ratlankiais.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

NC750X ABS NC750X DCT ABS
VARIKLIS
Tipas Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, 8 vožtuvų, skysčiu aušinamas SOHC
Darbinis tūris (cm3) 745cm3
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga 77 x 80mm
Suspaudimo laipsnis 10.7: 1
Galingumas KW/aps.per min. 43,1kW/6,750min-1 (95/1/EC)
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. 69Nm/4,750min-1 (95/1/EC)
Maksimalus greitis 173 km/h 170 km/h
Maitinimo sistema PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu
Starteris Elektrinis
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 6 laipsnių DCT automatinė
Pagrindinis perdavimas Grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2210mm
Plotis (mm) 846mm
Aukštis (mm) 1330mm
Atstumas tarp ašių (mm) 1535mm
Sėdynės aukštis 800mm
Prošvaisa (mm) 145mm
Degalų bako talpa (l) 14,1L
CO2 emisija (g/km) 81
Degalų sąnaudos (l/100 km) 3,5
PAKABA
Priekinė 41mm teleskopinė šakės, 120mm eiga
Galinė Monoshock amortizatorius, Pro-Link sistema, 120mm eiga
STABDŽIAI
ABS tipas Dviejų kanalų ABS
Priekiniai Dviejų stūmoklių apkaba, 296mm plaukiojantis dvigubas diskas
Galiniai Vieno stūmoklio apkaba, 240mm diskas
PADANGOS
Priekinė 120/70-ZR17M/C (58W)
Galinė 160/60-ZR17M/C (69W)
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 27°
Pakabos eiga 110mm
Svoris 214kg 224kg

KAINA

 

MODELIS GALIA SPALVOS KAINA SU PVM
NC750X 43,1kW/6,750min FIGHTING RED
MATT PEARL GLARE WHITE
ECO IVY ASH GREEN R
ECO BLACK R
8 924 Eur
NC750X DCT 43,1kW/6,750min FIGHTING RED
MATT PEARL GLARE WHITE
ECO IVY ASH GREEN R
ECO BLACK R
9 932 Eur