Vargu, ar rasite motociklą, kuris taip puikiai jaučiasi ir kasdienėse kelionėse mieste, ir ilgose moto išvykose. Vienas populiariausių Europos dviejų cilindrų motociklų 2025 metų moto sezoną pasitinka reikšmingai atnaujintas.
Nuo savo debiuto 2012 metais (kaip NC700X modelis), NC750X tapo vienu populiariausių motociklų Europoje. Prie modelio sėkmės prisidėjo novatoriškas, smagiai sukimo momentą perduodantis, ekonomiškas dviejų cilindrų variklis, patogi ir erdvi vairavimo pozicija, patogi sėdynė, plačios vairo rankenos, paklusni pakaba ir Adventure stiliaus išvaizda. Trumpai tariant, tai universalus motociklas, su kuriuo lengva ir kelionėse, ir kasdienybėje.
2025 metų modelis išsiskiria dinamiška išvaizda ir aštriomis linijomis. Pasikeitė aptakų ir gaubtų tvirtinimas – apdailos detales lengviau uždėti ir nuimti prižiūrint motociklą. Motociklo priekį paryškina naujas galingas LED žibintas ir apsauginis stiklas nuo vėjo. Kaip papildomus priedus galima užsakyti reguliuojamo aukščio priekinį stiklą bei komfortiškesnę sėdynę.
NC750X išskirtinė savybė – net 23 l talpos priekinė dėtuvė, įrengta kuro bako vietoje. Joje telpa Adventure stiliaus šalmas. Kaip papildomą priedą galima užsisakyti USB jungtį.
Dar viena naujovė – 5 colių spalvotas TFT prietaisų skydelis. Ekrane panaudota optiškai sujungtų sluoksnių technologija, tarp ekrano sluoksnių nepaliekant oro tarpo. Rezultatas – itin ryškus, net tiesioginėse saulės spinduliuose puikiai matomas vaizdas. Galima pasirinkti skirtingus rodmenų atvaizdavimo stilius bei prie skydelio per „Honda RoadSync“ sąsają prijungti išmanųjį telefoną.
NC750X varomas skysčiu aušinamu SOHC 8 vožtuvų dviejų cilindrų varikliu. Maksimali galia siekia 43.1kW esant 6,750 sūkių per minutę. Maksimalus sukimo momentas – 69 Nm ties 4,750 sūkių. Sukimo momentas tolygiai paskirstytas optimaliam perdavimui žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Siūloma ir A2 kategorijos versija su iki 35 kW apribota galia.
Akceleracija valdoma elektronine „Throttle by Wire“ sistema su trimis režimais: Sport, Rain ir Standard. Papildomas User režimas leidžia pagal save nustatyti akceleracijos, stabdymo varikliu bei praslydimo kontrolės nustatymus.
Trijų intensyvumo lygių „HSTC“ sukibimo kontrolės (antipraslydimo) sistema montuojama ir modeliuose su mechanine, ir su automatine dviejų sankabų DCT transmisija. Modeliuose su mechanine transmisija įdiegta praslystančios sankabos sistema.
NC750X yra vienas iš prieinamiausių „Honda“ modelių, kuriame įdiegta unikali automatinė dvigubos sankabos DCT transmisija. 2025 metų modelyje „Honda“ patobulino pavarų dėžės veikimą pajudant iš vietos bei važiuojant nedideliu – iki 10 km/h greičiu. Judant lėtai, eismo spūstyse (start-stop sąlygomis) sistema persijungia į specialų veikimo režimą.
Modelis komplektuojamas su 41mm teleskopinėmis 120mm eigos „Showa Dual Bending Valves“ tipo šakėmis. Galinė pakaba valdomas per „Pro-Link“. Galima keisti spyruoklės apkrovą. Modelio naujiena – atnaujinta stabdžių sistema. Priekyje montuojami dvigubi plaukiojantys 296 mm stabdžių diskai. NC750X komplektuojamas su naujo „3by3“ dizaino lengvo lydinio ratlankiais.
NC750X ABS | NC750X DCT ABS | |
VARIKLIS | ||
Tipas | Keturtaktis, 2 cilindrų eilėje, 8 vožtuvų, skysčiu aušinamas SOHC | |
Darbinis tūris (cm3) | 745cm3 | |
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 77 x 80mm | |
Suspaudimo laipsnis | 10.7: 1 | |
Galingumas KW/aps.per min. | 43,1kW/6,750min-1 (95/1/EC) | |
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 69Nm/4,750min-1 (95/1/EC) | |
Maksimalus greitis | 173 km/h | 170 km/h |
Maitinimo sistema | PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu | |
Starteris | Elektrinis | |
TRANSMISIJA | ||
Pavarų dėžė | 6 laipsnių | DCT automatinė |
Pagrindinis perdavimas | Grandinė | |
MATMENYS | ||
Ilgis (mm) | 2210mm | |
Plotis (mm) | 846mm | |
Aukštis (mm) | 1330mm | |
Atstumas tarp ašių (mm) | 1535mm | |
Sėdynės aukštis | 800mm | |
Prošvaisa (mm) | 145mm | |
Degalų bako talpa (l) | 14,1L | |
CO2 emisija (g/km) | 81 | |
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 3,5 | |
PAKABA | ||
Priekinė | 41mm teleskopinė šakės, 120mm eiga | |
Galinė | Monoshock amortizatorius, Pro-Link sistema, 120mm eiga | |
STABDŽIAI | ||
ABS tipas | Dviejų kanalų ABS | |
Priekiniai | Dviejų stūmoklių apkaba, 296mm plaukiojantis dvigubas diskas | |
Galiniai | Vieno stūmoklio apkaba, 240mm diskas | |
PADANGOS | ||
Priekinė | 120/70-ZR17M/C (58W) | |
Galinė | 160/60-ZR17M/C (69W) | |
RĖMAS | ||
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 27° | |
Pakabos eiga | 110mm | |
Svoris | 214kg | 224kg |
MODELIS | GALIA | SPALVOS | KAINA SU PVM |
NC750X | 43,1kW/6,750min | FIGHTING RED MATT PEARL GLARE WHITE ECO IVY ASH GREEN R ECO BLACK R |
8 924 Eur |
NC750X DCT | 43,1kW/6,750min | FIGHTING RED MATT PEARL GLARE WHITE ECO IVY ASH GREEN R ECO BLACK R |
9 932 Eur |