2021 metų modelis

• Naujas 286 cm³ variklis su didesne stūmoklio eiga išvysto 10 proc. didesnę galią ir sukuria 18 proc. aukštesnį sukimo momentą.
• 4 kg sumažintas parengto motociklo svoris leido 13 proc. pagerinti galios ir svorio santykį.
• Naujas rėmas, pakaba su ilgesne eiga, aukštesnė prošvaisa, patobulinta vairo valdymo geometrija bei vairuotojo sėdėjimo padėtis užtikrina geresnį valdymą ir manevringumą važiuojant bekele.
• Abiejuose modeliuose komplektuojamas naujas ryškus LCD ekranas.

Daugiau galios

Dabar EURO5 reikalavimus atitinkančio, skysčiu aušinamo, 286 cm³ 4 vožtuvų vieno cilindro DOHC variklio maksimali galia siekia 20,1 kW esant 8500 aps./min., o dėl ilgesnės stūmoklio eigos jo maksimalus sukimo momentas yra net 18 proc. didesnis – 26,6 Nm esant 6500 aps./min. (anksčiau buvo 18,2 kW esant 8500 aps./min. ir 22,6 Nm esant 6750 aps./min.).

Dėl naujų įleidimo vožtuvų paskirstymo fazių nustatymų ir patobulintų oro įsiurbimo bei išmetimo sistemų variklis lengviau „kvėpuoja“. Trumpesnės pirmosios penkios pavaros dar labiau sustiprina aukštesnio sukimo momento ir didesnės galios privalumus, o ilgesnė šeštoji pavara leidžia labiau atsipalaiduoti važiuojant dideliu greičiu.

Dabar galinį ratą valdo pagalbinė / praslystančioji sankaba, dėl kurios 20 proc. sumažėja svirties apkrova.

Pagrindiniai veiksniai, lėmę 4 kg mažesnį bendrą motociklo svorį, yra naujos konstrukcijos plieninis pusiau dvigubas rėmas, aliumininė švytuoklė ir apatinis traversas. Jiems būdingas pakoreguotas standumo balansas su didesniu šoniniu lankstumu – dėl šių patobulinimų motociklas greičiau reaguoja ir geriau paklūsta kontrolei.

Atitinkamai patobulinta vairo valdymo geometrija, pailginta pakabos eiga (CRF300L – 10 mm priekyje ir 20 mm gale, CRF300 RALLY – 10 mm priekyje) ir paaukštinta prošvaisa.

Naujas briaunotas CRF300L kėbulas išsiskiria plonesniu 7,8 l degalų baku ir sėdyne, taip pat nauju aiškiu prietaisų skydelio LCD ekranu su šviesiu fonu. Pagerinta ir vairuotojo sėdėjimo padėtis, kad būtų lengviau manevruoti: vairo rankenos šiek tiek patrauktos atgal, o pakojos nuleistos ir paslinktos į galinę pusę. Sėdynės aukštis padidėjo 5 mm – iki 880 mm.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

VARIKLIS
Tipas Keturtaktis, vieno cilindro DOHC, aušinamas skysčiu
Darbinis tūris (cm3) 286cm3
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga 76 x 63mm
Suspaudimo laipsnis 10.7: 1
Galingumas KW/aps.per min. 20,1kW/8,500min-1 (95/1/EC)
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. 26,6Nm/6,500min-1 (95/1/EC)
Maitinimo sistema PGM-FI, su elektroniniu įpurškimu
Starteris Elektrinis
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 6 laipsnių
Pagrindinis perdavimas Grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2230
Plotis (mm) 820
Aukštis (mm) 1200
Atstumas tarp ašių (mm) 1445
Sėdynės aukštis 880
Prošvaisa (mm) 285
Degalų bako talpa (l) 7,8
CO2 emisija (g/km) 73
Degalų sąnaudos (l/100 km) 3,1
PADANGOS
Priekinė 80/100-21 (51P)
Galinė 120/80-18 (62P)
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 27,5°
Pakabos eiga 109mm
Svoris 142kg
Apsisukimo spindulys 2,3m

KAINA

 

MODELIS GALIA KAINA SU PVM
CRF300L ABS 20,1kW/6,500min 6 100,00 Eur