NT1100
2025 modelis

2022 metais NT1100 modelis papildė „Honda“ gamą kaip galingas ir visapusiškas kelionių motociklas. 2025 metais NT1100 sulaukė reikšmingų atnaujinimų:

  • Naujas aptakų dizainas
  • Naujas reguliuojamas priekinis stiklas
  • Prailgintas priekinis purvasaugis
  • 7 Nm didesnis sukimo momentas
  • Daugiau galios perduodama žemuose ir vidutiniuose sūkiuose
  • Patobulintas DCT automatinės transmisijos veikimas
  • „Showa-EERA“ elektroninė reguliuojamos pakabos sistema
Patobulintas variklis

NT1100 sukurtas kaip naujos kartos kruizinis moto kelionių motociklas, orientuotas į naują motociklininkų kartą. Jo pagrindu tapo išskirtinės „Africa Twin“ savybės – įskaitant užgrūdintą 1,084cc variklį.

2025 metų modelyje patobulinti dviejų cilindrų variklio nustatymai. Dabar 7% daugiau sukimo momento perduodama žemuose ir vidutiniuose sūkiuose, praplėstas optimalus galios perdavimo diapazonas.

Maksimali galia išliko nepakitusi – 75kW ties 7,500 sūkiais/min. Sukimo momentas padidėjo iki 112Nm ties 5,500 sūkiais (105Nm ties 6,250 sūkiais anktesnėje versijoje).

Nauja IMU sistema

Nauja šešių ašių inercijos valdymo (IMU) sistema nuo šiol prižiūri visas elektronines NT1100 sistemas. Ji perduoda informaciją į „Throttle by Wire“ elektroninio akceleratoriaus, „Honda Selectable Torque Control“ sukibimo valdymo, DCT automatinės pavarų dėžės, „Cornering ABS“ bei „Rear Lift Control“ sistemas.

Throttle by Wire

Motocikle įdiegta elektroninio akceleratoriaus „Throttle by Wire“ sistema. Ji turi tris standartines parinktis: Standard, Rain bei Sport. User režime galima susikurti du atskirus, sau tinkamus nustatymus, reguliuojant variklio galią, stabdymo varikliu bei sukibimo kontrolės darbo intensyvumą bei kitus nustatymus.

HSTC sistema užtikrina optimalų sukibimą visomis kelio dangos sąlygomis.

DCT transmisija

Du trečdaliai pirkėjų renkasi NT1100 versiją su DCT automatine dviejų sankabų sistema. 

2025 metų modelyje „Honda“ patobulino pavarų dėžės veikimą pajudant iš vietos bei važiuojant nedideliu – iki 10 km/h greičiu. Judant lėtai, eismo spūstyse (start-stop sąlygomis) sistema persijungia į specialų veikimo režimą.

Dėl praplėsto otpimalaus variklio sūkių diapazono bei integracijos su IMU, DCT ilgiau išlaiko pavaras prieš jas perjugiant į aukštesnę ar žemesnę, padidinat važiavimo komfortą.

Apsauga blogu oru

2025 metais atnaujintas modelio dizainas, siekiant didesnio komforto ir praktiškumo. Įdiegtas reguliuojamas penkių padėčių priekinis stiklas, kurį galima reguliuoti viena ranka. Prailgintas priekinis purvasaugis geresnei vairuotojo apsaugai. Patobulintos modelio aerodinaminės savybės. Posūkių šviesos įkomponuotos į naują priekinį LED žibintą.

Didesni krepšiai

Praktiškumui ilgose kelionėse padidinta šoninių krepšių talpa. Dabar ji siekia 37L/36L (33L/32L ankstesnėje versijoje). Praktiškumo prideda ir ACC bei USB įkrovos lizdai.

Modelis komplektuojamas su spalvotu 6.5 colių TFT prietaisų skydeliu.

Showa EERA

2025 metų modelyje kaip papildomą įrangą galima rinktis „Showa-EERA“ elektroninės pakabos sistemą, naudojamą „Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliuose. Tai ypač patogu ilgesnėse kelionėse, kai tenka važiuoti ir mieste, ir užmiestyje. Taip pat keičiasi vežamo bagažo svoris. Pakaba turi 3 režimus: Urban, Tour bei Rain. User režimas leidžia sukurti savo nustatymus.  Elektroninė pakaba siūloma tik su automatine DTC modelio versija.

TECHNINIAI DUOMENYS

 

NT1100 MT NT1100 DCT NT1100 DCT Showa EERA
VARIKLIS
Tipas Skysčiu aušinamas, keturtaktis, 8 vožtuvų, lygiagrečiai išdėstytų dviejų cilindrų
Darbinis tūris (cm3) 1084cm3
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga 92 x 81,5mm
Galingumas KW/aps.per min. 75kW/7 500min-1
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. 112Nm/5 500min-1 (95/1/EC)
Maksimalus greitis 200 km/h
Maitinimo sistema PGM-FI su elektroniniu įpurškimu
Starteris Elektrinis
TRANSMISIJA
Pavarų dėžė 6 laipsnių 6 laipsnių DCT 6 laipsnių DCT
Pagrindinis perdavimas O formos žiedu užsandarinta grandinė
MATMENYS
Ilgis (mm) 2240mm
Plotis (mm) 865mm
Aukštis (mm) 1360mm
Atstumas tarp ašių (mm) 1535mm
Sėdynės aukštis 820mm
Prošvaisa (mm) 175mm
Degalų bako talpa (l) 20,4L
CO2 emisija (g/km) 116
Degalų sąnaudos (l/100 km) 5,0
PAKABA
Priekyje SHOWA 43 mm SFF-BP tipo apverstos teleskopinės šakės, 150mm eiga SHOWA 43 mm SFF-BP tipo apverstos teleskopinės šakės, 150mm eiga SHOWA 43 mm SFF-BP tipo apverstos teleskopinės šakės, 150mm eiga, su SHOWA EERA elektroniniu valdymu
Gale Aliuminio švytuoklė su „Pro-Link“ ir SHOWA dujiniu amortizatoriumi, 150mm eiga Aliuminio švytuoklė su „Pro-Link“ ir SHOWA dujiniu amortizatoriumi, 150mm eiga Aliuminio švytuoklė su „Pro-Link“ ir SHOWA dujiniu amortizatoriumi, 150 mm eiga, su SHOWA EERA elektroniniu valdymu
PADANGOS
Priekinė 120/70ZR17 M/C (58W)
Galinė 180/55ZR17 M/C (73W)
RĖMAS
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas 26.5°
Svoris 238kg 248kg 249 kg

KAINA

 

MODELIS GALIA SPALVOS KAINA SU PVM
NT1100 MT 75kW/7 500min GUNMETAL BLACK METALLIC
PEARL HAWKSEYE BLUE
MAT WARM ASH METALLIC
15 250 Eur
NT1100 DCT 75kW/7 500min GUNMETAL BLACK METALLIC
PEARL HAWKSEYE BLUE
MAT WARM ASH METALLIC
16 350 Eur
NT1100 DCT Electronic Suspension 75kW/7 500min GUNMETAL BLACK METALLIC
PEARL HAWKSEYE BLUE
MAT WARM ASH METALLIC
17 790 Eur