2022 metais NT1100 modelis papildė „Honda“ gamą kaip galingas ir visapusiškas kelionių motociklas. 2025 metais NT1100 sulaukė reikšmingų atnaujinimų:
NT1100 sukurtas kaip naujos kartos kruizinis moto kelionių motociklas, orientuotas į naują motociklininkų kartą. Jo pagrindu tapo išskirtinės „Africa Twin“ savybės – įskaitant užgrūdintą 1,084cc variklį.
2025 metų modelyje patobulinti dviejų cilindrų variklio nustatymai. Dabar 7% daugiau sukimo momento perduodama žemuose ir vidutiniuose sūkiuose, praplėstas optimalus galios perdavimo diapazonas.
Maksimali galia išliko nepakitusi – 75kW ties 7,500 sūkiais/min. Sukimo momentas padidėjo iki 112Nm ties 5,500 sūkiais (105Nm ties 6,250 sūkiais anktesnėje versijoje).
Nauja šešių ašių inercijos valdymo (IMU) sistema nuo šiol prižiūri visas elektronines NT1100 sistemas. Ji perduoda informaciją į „Throttle by Wire“ elektroninio akceleratoriaus, „Honda Selectable Torque Control“ sukibimo valdymo, DCT automatinės pavarų dėžės, „Cornering ABS“ bei „Rear Lift Control“ sistemas.
Motocikle įdiegta elektroninio akceleratoriaus „Throttle by Wire“ sistema. Ji turi tris standartines parinktis: Standard, Rain bei Sport. User režime galima susikurti du atskirus, sau tinkamus nustatymus, reguliuojant variklio galią, stabdymo varikliu bei sukibimo kontrolės darbo intensyvumą bei kitus nustatymus.
HSTC sistema užtikrina optimalų sukibimą visomis kelio dangos sąlygomis.
Du trečdaliai pirkėjų renkasi NT1100 versiją su DCT automatine dviejų sankabų sistema.
2025 metų modelyje „Honda“ patobulino pavarų dėžės veikimą pajudant iš vietos bei važiuojant nedideliu – iki 10 km/h greičiu. Judant lėtai, eismo spūstyse (start-stop sąlygomis) sistema persijungia į specialų veikimo režimą.
Dėl praplėsto otpimalaus variklio sūkių diapazono bei integracijos su IMU, DCT ilgiau išlaiko pavaras prieš jas perjugiant į aukštesnę ar žemesnę, padidinat važiavimo komfortą.
2025 metais atnaujintas modelio dizainas, siekiant didesnio komforto ir praktiškumo. Įdiegtas reguliuojamas penkių padėčių priekinis stiklas, kurį galima reguliuoti viena ranka. Prailgintas priekinis purvasaugis geresnei vairuotojo apsaugai. Patobulintos modelio aerodinaminės savybės. Posūkių šviesos įkomponuotos į naują priekinį LED žibintą.
Praktiškumui ilgose kelionėse padidinta šoninių krepšių talpa. Dabar ji siekia 37L/36L (33L/32L ankstesnėje versijoje). Praktiškumo prideda ir ACC bei USB įkrovos lizdai.
Modelis komplektuojamas su spalvotu 6.5 colių TFT prietaisų skydeliu.
2025 metų modelyje kaip papildomą įrangą galima rinktis „Showa-EERA“ elektroninės pakabos sistemą, naudojamą „Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliuose. Tai ypač patogu ilgesnėse kelionėse, kai tenka važiuoti ir mieste, ir užmiestyje. Taip pat keičiasi vežamo bagažo svoris. Pakaba turi 3 režimus: Urban, Tour bei Rain. User režimas leidžia sukurti savo nustatymus. Elektroninė pakaba siūloma tik su automatine DTC modelio versija.
NT1100 MT | NT1100 DCT | NT1100 DCT Showa EERA | |
VARIKLIS |
|||
Tipas | Skysčiu aušinamas, keturtaktis, 8 vožtuvų, lygiagrečiai išdėstytų dviejų cilindrų | ||
Darbinis tūris (cm3) | 1084cm3 | ||
Cilindro diametras ir stūmuoklio eiga | 92 x 81,5mm | ||
Galingumas KW/aps.per min. | 75kW/7 500min-1 | ||
Maks. sukimo momentas Nm/aps.per min. | 112Nm/5 500min-1 (95/1/EC) | ||
Maksimalus greitis | 200 km/h | ||
Maitinimo sistema | PGM-FI su elektroniniu įpurškimu | ||
Starteris | Elektrinis | ||
TRANSMISIJA |
|||
Pavarų dėžė | 6 laipsnių | 6 laipsnių DCT | 6 laipsnių DCT |
Pagrindinis perdavimas | O formos žiedu užsandarinta grandinė | ||
MATMENYS |
|||
Ilgis (mm) | 2240mm | ||
Plotis (mm) | 865mm | ||
Aukštis (mm) | 1360mm | ||
Atstumas tarp ašių (mm) | 1535mm | ||
Sėdynės aukštis | 820mm | ||
Prošvaisa (mm) | 175mm | ||
Degalų bako talpa (l) | 20,4L | ||
CO2 emisija (g/km) | 116 | ||
Degalų sąnaudos (l/100 km) | 5,0 | ||
PAKABA | |||
Priekyje | SHOWA 43 mm SFF-BP tipo apverstos teleskopinės šakės, 150mm eiga | SHOWA 43 mm SFF-BP tipo apverstos teleskopinės šakės, 150mm eiga | SHOWA 43 mm SFF-BP tipo apverstos teleskopinės šakės, 150mm eiga, su SHOWA EERA elektroniniu valdymu |
Gale | Aliuminio švytuoklė su „Pro-Link“ ir SHOWA dujiniu amortizatoriumi, 150mm eiga | Aliuminio švytuoklė su „Pro-Link“ ir SHOWA dujiniu amortizatoriumi, 150mm eiga | Aliuminio švytuoklė su „Pro-Link“ ir SHOWA dujiniu amortizatoriumi, 150 mm eiga, su SHOWA EERA elektroniniu valdymu |
PADANGOS |
|||
Priekinė | 120/70ZR17 M/C (58W) | ||
Galinė | 180/55ZR17 M/C (73W) | ||
RĖMAS |
|||
Teleskopinių šakių pasvirimo kampas | 26.5° | ||
Svoris | 238kg | 248kg | 249 kg |
MODELIS | GALIA | SPALVOS | KAINA SU PVM |
NT1100 MT | 75kW/7 500min | GUNMETAL BLACK METALLIC PEARL HAWKSEYE BLUE MAT WARM ASH METALLIC |
15 250 Eur |
NT1100 DCT | 75kW/7 500min | GUNMETAL BLACK METALLIC PEARL HAWKSEYE BLUE MAT WARM ASH METALLIC |
16 350 Eur |
NT1100 DCT Electronic Suspension | 75kW/7 500min | GUNMETAL BLACK METALLIC PEARL HAWKSEYE BLUE MAT WARM ASH METALLIC |
17 790 Eur |