Naujam motociklų sezonui – dešimt „Honda“ modelių naujienų

11 lapkričio, 2020

„Honda“ pristatė 2021-ųjų metų motociklų gamos naujienas. Bendrovė Europos rinkai pasiūlys per dešimt naujų ir visapusiškai atnaujintų motociklų modelių. Tarp jų – naujos nuotykių (ang. adventure) segmento atstovų „NC750X“ bei „X-ADV“ versijos, nauja gatvės (ang. street) gamos flagmano „CB1000R“ karta, visiškai nauja „Forza“ motorolerių serija bei keturi 125cc darbo tūrio modeliai.

Nuotykių klasės naujienos

Nuotykių segmentas pirmauja Europoje pagal pardavimų apimtis. Prie pernai pristatyto segmento flagmano – naujojo „Africa Twin“ modelio, prisijungė du visapusiškai atnaujinti modeliai iš populiariausių Europos krosoverių motociklų dešimtuko.

2021-aisiais sulauksime naujos „NC750X“ motociklo kartos. 750cc darbo tūrio variklio galia padidėjo iki 43kW, motociklas „numetė“ 6 kilogramus svorio, paaštrintas pirmųjų trijų pavarų perjungimo diapazonas išryškinant sportišką modelio charakterį. Nepaisant sportiškos prigimties, motociklo degalų sąnaudos liko tokios pat mažos (28,3 km/l). „NC750X“ tapo dar praktiškesnis: įrengta talpesnė centrinė dėtuvė (23 l), naujas skydas, spalvotas LCD prietaisų skydelis, USB lizdas ir 30 mm žemesnė sėdynė. 

„X-ADV“ – miesto visureigis ant dviejų ratų

Miesto visureigiu ant dviejų ratų pramintas „X-ADV“ modelis nuo pat savo pasirodymo pradžios 2017-aisiais užsitikrino unikalų statusą motociklų pasaulyje. Išskirtine išvaizda stebinęs motociklas apjungė miestui skirto motorolerio ir bekelės motociklo savybes. 2021-aisiais debiutuoja nauja „X-ADV“ karta su atnaujintu dizainu, varikliu, važiuokle bei išmaniomis technologijomis.

Kaip ir „NC750X“, „X-ADV“ taip pat montuojamas 43kW galios variklis. Galima pasirinkti iš 4 važiavimo režimų: standartinio, sportinio, šlapios kelio dangos bei sudaryto pagal asmeninius vairuotojo nustatymus. 

Kaip standartinė įranga „X-ADV“ modelyje komplektuojama nauja „Honda“ išmaniojo telefono valdymo balsu sistema. Ši technologija leidžia vairuotojui per vairo mygtukus ir balso komandomis (per ausines) valdyti pagrindines savo išmaniojo telefono funkcijas, įskaitant skambučius, navigaciją, muziką ir žinutes. Visa informacija vairuotojui pateikiama skaitmeniniame 5 colių ekrane.

Nauja „CB1000R“ karta

2017 metais pristatyti „Neo Sports Café“ modeliai į „Honda“ gatvės motociklų segmentą atnešė minimalistinio retro dizaino idėjas. Prie šiemet atnaujinto „CB650R“ prisidėjo ir visapusiškai atnaujinta gamos flagmano „CB1000R“ karta.

„CB1000R“ išsiskiria nauju minimalistiniu, dar ryžtingesnių formų dizainu su į priekį palinkusiu rėmu. Charakteringas apvalus priekinis žibintas su ašaros formos apvadu dabar palenktas į galą. Tai nukreipia žvilgsnį į mažesnius šoninius aptakus ir atnaujintą iškilusį galinį porėmį. Estetinį vaizdą papildo įmantrūs nauji septynių stipinų ratlankiai.  

„CB1000R“ varomas 998cc DOHC keturių cilindrų EURO5 standarto varikliu, kurio maksimali galia siekia 107kW (esant 10.500 sūkių per minutę), o sukimo momentas – 104Nm (esant 8.250 sūkių/min.).

„Forza“ motorolerių serija

„Honda“ iš pagrindų atnaujino aukštesnės klasės motorolerių šeimą. Ją papildė „Forza 350“ bei „Forza 750“ modeliai. 

„Forza 750“ varomas 745cc skysčiu aušinamu dviejų cilindrų, 8 vožtuvų varikliu, kurio galia siekia 43.1kW. „Forza 750“ komplektuojamas su automatine 6 laipsnių DCT pavarų dėže. Modelis siūlomas su visais LED žibintais bei 5 colių skaitmeniniu prietaisų skydeliu. 

„Forza 350“ siūlomas su nauju EURO5 standartą atitinkančiu 21.5kW galios varikliu, leidžiančiu pasiekti 138 km/h greitį. Naujos „eSP+“ variklio valdymo technologijos dėka 40% pagerinta variklio ekologija, o su vienu litru degalų galima nuvažiuoti per 30 kilometrų.

Atnaujinti miesto modeliai

Su nauja „eSP+“ variklio valdymo technologija taip pat siūlomas naujas „SH350i“ motoroleris, „Honda“ gamoje pakeičiantis „SH300i“. Padidėjo ne tik variklio tūris ir galia – modelyje patobulinta oro įsiurbimo bei aušinimo sistema. „SH350i“ komplektuojamas su LCD prietaisų skydeliu, USB krovimo lizdu, „Honda Smart Key“ ir „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistemomis.

Kitas SH šeimos narys – bazinis „SH Mode“ modelis – naują sezoną pasitinka su nauju galingesniu „eSP+“ varikliu, lemiančiu išskirtinę degalų ekonomiją – 47,6 km/l, ir nauju lengvesniu rėmu. 

„PCX125“ – antras perkamiausias motoroleris Europoje – 2021-aisiais bus siūlomas su nauju korpuso dizainu, nauju varikliu bei LED žibintais.

125cc segmento naujienos

125cc darbo tūrio segmente „Honda“ taip pat atnaujino „CB125R“ motociklą. Atnaujintas modelis varomas naujo, skysčiu aušinamo 4 vožtuvų variklio, kuris išvysto A1 kategorijos motociklams leistiną maksimalią 11 kW galią. „CB125R“ yra pirmasis pasaulyje 125cc motociklas, kuriame kaip standartinė įranga komplektuojamos apverstos „Showa“ SFF-BP („Separate Function Front Fork Big Piston“) šakės.

Segmentą papildo mažasis „MSX125 GROM“ – pramogoms skirtas modelis su EURO5 standarto oru aušinamu varikliu bei 5 laipsnių pavarų dėže, bei itin ekonomiškas „CB125F“, kuris su kuro baku gali nuvažiuoti per 700 kilometrų.