Paryžiaus automobilių parodoje „Honda“ pristato tris naujus „Earth Dreams Technology“ variklius

18 kovo, 2016

• Naujasis galingesnis 1,6 litro i-DTEC dyzelinis variklis naujos išvaizdos CR-V automobiliui užtikrina 160 AG ir 350 Nm variklio sukimo momentą.
• Naujoji CR-V automobilio devynių pavarų automatinė pavarų dėžė sumažina emisiją ir taupo kurą.
• Naujasis „Honda“ kompaktiškojo visureigio HR-V 1,5 litro i-VTEC benzininis variklis.
• Naujajame „Jazz“ pristatomas naujasis 1,3 i-VTEC benzininis variklis.

Šių metų Paryžiaus pasaulinėje automobilių parodoje kompanija „Honda“ ketina pristatyti išsamų 2015 metų savo modelių ir variklių patobulinimų galimybes.

Nuo 2015 metų pavasario populiarųjį CR-V bus galima pasirinkti su galingesniu dyzeliniu varikliu ar taupesne devynių pavarų automatine pavarų dėže. Siekiant pagerinti priekinės automobilio dalies estetinį vaizdą, automobilio išorė visiškai atnaujinta naujais pagrindiniais ir priešrūkiniais žibintais, priekinėmis grotelėmis, taip pat pakeista bamperio bei variklio apsaugos plokštės išvaizda. Automobilio gale įrengti nauji LED kombinuotieji žibintai, atnaujinto dizaino bagažinės dangtis ir bamperis.

Keturių varomų ratų CR-V bus montuojamas galingesnis 1,6 litro i-DTEC keturių cilindrų „Honda“ „Earth Dreams Technology“ serijos dyzelinis variklis. Šis naujos kartos variklis yra išskirtinai galingas, pasižymintis maža CO2 emisija bei vienu geriausiu galingumo ir efektyvumo santykiu rinkoje. Naujasis CR-V variklis keičia anksčiau naudotą 2,2 litrų i-DTEC dyzelinį variklį.

Derinant su šešių pavarų mechanine pavarų dėže, naujasis galingesnis dyzelinis variklis pasižymi 160 AG ir 350 NM variklio sukimo momentu. Taip pasiekima viena mažiausių šioje automobilių klasėje automobilio CO2 emisija, nesiekianti 130 g/km– tai 11% mažiau, palyginus su ankstesniuoju modeliu. Kad CR-V savininkai galėtų dar geriau išnaudoti naujausio variklio efektyvumą, naujasis modelis taip pat turi naują devynių pavarų automatinę pavarų dėžę, mažinančią CO2 emisiją iki mažiau nei 135 g/km– tai yra 20% mažiau, palyginus su ankstesniu modeliu.

Dyzeliniame CR-V su dviem varomais ratais ir mechanine pavarų dėže išliks 120 AG 1,6 litro i-DTEC dyzelinis variklis su 117 g/km emisija.

Honda_CRV4 Honda_CRV5 Honda_CRV9 Honda_CRV10

Naujasis HR-V, su nauju varikliu
Paryžiuje „Honda“ stende taip pat puikuosis neseniai kompanijos pristatyto kompaktiškojo visureigio HR-V prototipas. Priekiniais ratais varomas HR-V automobilis, kuris pasirodys prekyboje 2015 metų vasarą, turi dvejus variklius – 1,5 litro i-VTEC benzininį ir lengvą 1,5 litro i-DTEC dyzelinį variklį – abu iš „Honda“ „Earth Dreams Technology“ serijos. Abu varikliai siūlomi su šešių pavarų mechanine pavarų dėže, o automobilyje su 1,5 litro i-VTEC varikliu taip pat galima įrengti ir pusiau automatinę CVT alternatyvą.

download (1) download

Naujasis „Jazz“, su nauju varikliu
Kartu su automobiliu HR-V Europos rinkai bus pristatytas ir „Jazz“ prototipas. „Honda“ pristatys visiškai naują elegantiško ir šiuolaikinio dizaino kėbulą, pasižymintį reikšmingomis pažangiomis savybėmis, kurios bus pristatytos šiame naujausiame modelyje.

Naujasis Europos rinkai skirtas „Jazz“ automobilis su naujuoju „Earth Dreams Technology“ varikliu, pasižymintis mažesnėmis kuro sąnaudomis ir didesne galia, pasirodys prekyboje 2015 metų vasarą. Naujasis 1,3 litro i-VTEC benzino variklis kombinuojamas su šešių pavarų mechanine (vietoje ankstesnės penkių pavarų) arba CVT pavarų dėže.